Otocinclus Affinis babies!


krsty

New member
Lid geworden
19 mei 2022
Berichten
1
Leeftijd
30
Ik ben een nieuweling en heb sinds januari een 50 L tank met otocinclus affinis er in.
Nu kwam ik er vandaag achter dat er een paar kleine visjes rondzwommen, na het gegoogled te hebben kwam ik er achter dat dit voor deze vissen best bijzonder is.
Daarom leek het me leuk om een account aan te maken (in plaats van alleen maar berichten lezen) en dit te delen met jullie :) Ik heb er tot nu toe twee gespot!

Het was niet mijn bedoeling om te kweken, dit is gewoon toevallig zo gebeurd. Ik zal jullie eens in de zoveel tijd updaten over de groei!


WhatsApp Image 2022-05-19 at 2.11.03 PM.jpeg
WhatsApp Image 2022-05-19 at 2.11.04 PM.jpeg
WhatsApp Image 2022-05-19 at 2.16.29 PM.jpeg
 
Ik ben een nieuweling en heb sinds januari een 50 L tank met otocinclus affinis er in.
Nu kwam ik er vandaag achter dat er een paar kleine visjes rondzwommen, na het gegoogled te hebben kwam ik er achter dat dit voor deze vissen best bijzonder is.
Daarom leek het me leuk om een account aan te maken (in plaats van alleen maar berichten lezen) en dit te delen met jullie :) Ik heb er tot nu toe twee gespot!

Het was niet mijn bedoeling om te kweken, dit is gewoon toevallig zo gebeurd. Ik zal jullie eens in de zoveel tijd updaten over de groei!


Bekijk bijlage 343933Bekijk bijlage 343934Bekijk bijlage 343935

Dat is vrij uniek inderdaad! mag je best trots op wezen :))
 
Leuk! Is je voorafgaand iets opgevallen of heb je iets veranderd dat mogelijk heeft geleid tot paring?

Denk aan waterwissel, ander voer, stroming?
Heb je toevallig ook een meting van de waterwaardes?
 
Erg leuk en succes met de opkweek.
 
Ik ben een nieuweling en heb sinds januari een 50 L tank met otocinclus affinis er in.
Nu kwam ik er vandaag achter dat er een paar kleine visjes rondzwommen, na het gegoogled te hebben kwam ik er achter dat dit voor deze vissen best bijzonder is.
Daarom leek het me leuk om een account aan te maken (in plaats van alleen maar berichten lezen) en dit te delen met jullie :) Ik heb er tot nu toe twee gespot!

Het was niet mijn bedoeling om te kweken, dit is gewoon toevallig zo gebeurd. Ik zal jullie eens in de zoveel tijd updaten over de groei!


Bekijk bijlage 343933Bekijk bijlage 343934Bekijk bijlage 343935
Wauw! 😍😍
 
Wat leuk dat dat gelukt is, gefeliciteerd! :)
 
Ik ben ook heel benieuwd!! Super leuk, ze hebben het duidelijk naar hun zin bij je
 
Wat leuk, kleine tip kijk uit met voeren van repashy of spirulina.
Ik ben mijn jonge oto s na 2.5 maand hiermee verloren, dit poeder is zo fijn dat het zich
ophoopt in de bodem met als gevolg bodem rot.
 

Terug
Bovenaan