Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Nou, kijk. Dat bedoel ik dus.
Inderdaad, in de gratis hoek iets aanbieden en dan klachten krijgen.
Of: "u zegt gratis, geldt dat dan ook voor de verzendkosten?"
Eh... Nee.

Ik hou ermee op.
Niet met gratis weggeven maar met MP.
De plaatselijke kringloopwinkel is er wél blij mee.
(Want wat ik weggeef verkeert nog in goede staat, anders rij ik namelijk door naar de milieustraat.)
En ik krijg een bonnetje met 10% korting als ik er zelf wat koop. :)
Oh de kringloop, hou op... Ze zouden een bed komen ophalen (ja, alweer een bed.) Maar die wilden ze niet toen ze er uiteindelijk waren, want wit eiken.
Eetkamerstoelen? Nee, te ouderwets. Tv kastje? Nee, zit een krasje op.
 
Oh de kringloop, hou op... Ze zouden een bed komen ophalen (ja, alweer een bed.) Maar die wilden ze niet toen ze er uiteindelijk waren, want wit eiken.
Eetkamerstoelen? Nee, te ouderwets. Tv kastje? Nee, zit een krasje op.
Ik heb jaren bij de kringloop gewerkt en soms weigert men zaken maar dat is wel logisch want ze moeten het kunnen verkopen voor een redelijke prijs en het moet niet tijden staan.
Destijds kregen wij veel donker eiken meubels aangeboden maar die werden niet aangenomen want dat werd amper nog verkocht en voor je het wist stond het magazijn vol met bijna onverkoopbare meubels.
Daarbij gaat elke kringloop daar denk ik anders mee om. Sommige mensen hadden af en toe de indruk dat een kringloop alles maar aanneemt en het meer een opslag gaat worden.
 
Ik heb jaren bij de kringloop gewerkt en soms weigert men zaken maar dat is wel logisch want ze moeten het kunnen verkopen voor een redelijke prijs en het moet niet tijden staan.
Destijds kregen wij veel donker eiken meubels aangeboden maar die werden niet aangenomen want dat werd amper nog verkocht en voor je het wist stond het magazijn vol met bijna onverkoopbare meubels.
Daarbij gaat elke kringloop daar denk ik anders mee om. Sommige mensen hadden af en toe de indruk dat een kringloop alles maar aanneemt en het meer een opslag gaat worden.
Oh nee ik snap dat ze sommige dingen niet mee willen nemen, maar als je foto's stuurt en ze zeggen dat ze het komen ophalen is t wel een beetje vervelend ;)
 
en t oude mocht voor niets weg. 5 keer afspraken gemaakt met mensen die gewoon niet kwamen opdagen. 5 verschillende mensen.
Daarom nooit iets gratis aanbieden. Mijn ervaring is dat mensen dan sneller niet komen op dagen. Ik blijf er ook niet meer voor thuis, ze kunnen komen wanneer ik ook thuis ben. Ga er niks voor uitstellen/verzetten.
 
Ik heb jaren bij de kringloop gewerkt en soms weigert men zaken maar dat is wel logisch want ze moeten het kunnen verkopen voor een redelijke prijs en het moet niet tijden staan.
Dat dikgedrukte zijn ze bij Het Goed een beetje uit het oog verloren.
Ik had laatst een audioversterker, theeglazen en een kapstok nodig (don't ask...) dus op naar Het Goed.
Versterker van Akai, uit de jaren 70 (heb er zelf ooit eentje gehad, dus dat wist ik zeker) €60,-
Kapstok, zo'n bruine bamboe krulding die je vaak bij de ingang van een kroeg ziet staan, 20 piek.
Een set theeglazen, gewoon van die duraloxdingen die je bij Douwe E kunt sparen (of goedkoper bij Blokker kunt halen): 4 stuks 15 euro.

Ja dahaaag.
Toen ik heen ging had ik € 20,- voor de versterker, 3,- voor de theeglazen en 5,- voor de kapstok in mijn hoofd.
Max.

Dat zijn geen kringloopprijzen.
Voor dat soort bedragen haal ik het nieuw.

Met excuus voor dit enorme zijpad.
 
Dat dikgedrukte zijn ze bij Het Goed een beetje uit het oog verloren.
Misschien ken je Mamamini in de stad en destijds waren de prijzen inderdaad ook veel lager dan heden ten dage en ik hoor om me heen wel meer mensen die klagen over de te hoog opgelopen prijzen. Het is jammer dat het voor de minder bedeelden duurder wordt gemaakt maar goed ook dit even terzijde.
 
Bekijk bijlage 332478

Nee deze dan.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Prachtig mooi bakje in wit met onderkastje vr pr € 135, niks mis mee toch ??



Season 9 Chandler GIF by Friends
Mis ik iets hier? Ik vind het geen rare advertentie heur ouwe reus
 
Maar fakebook is ook niet zaligmakend, zo hadden wij een afspraak via fakebook dat we in Be een kweekgroep L-nummers zouden bezorgen waarde a 800,- en komen we op het afgesproken adres, blijkt het een vals opgegeven adres te zijn, de betreffende persoon had ons ook maar meteen geblokd.
En recentelijk nog iemand die via fakebookcontact longfins zou komen halen om een bepaalde tijd, de boel uitgevangen en de persoon in kwestie benaderd me via fakebook dat het een uurtje vertraging heeft maar onderweg is, anyway, lang verhaal kort: hij is nu nog onderweg blijkbaar
Ik denk dat het niets te maken heeft met FB zelf maar algeheel. Want MP is precies hetzelfde.
 
Misschien ken je Mamamini in de stad en destijds waren de prijzen inderdaad ook veel lager dan heden ten dage en ik hoor om me heen wel meer mensen die klagen over de te hoog opgelopen prijzen. Het is jammer dat het voor de minder bedeelden duurder wordt gemaakt maar goed ook dit even terzijde.
Uiteraard ken ik Mamamini.
Sterker, mijn autocorrectie kende het zelfs.
Ik tikte Mamam en toen kwam ini er al vanzelf achteraan 😃
 
Tis dak geen bier drink en as we spiek ;) geen alcohol maar anders zou ik er bier in gieten en dat leegslurpen.

Tis ook voor het het grootste deel water. :) Arme visjes ......
 
Ook wel eens gehad met iemand van het forum hier, toch betrouwbaar zou je zeggen toch ?
Deze had een bak overvol met Black molly's , per PB een leuk contact over en weer en zou er een paar kunnen overnemen en het was om de hoek.
Afspraak gemaakt en stond bij hem voor de deur......niemand thuis ook op het tel.nr geen contact..... dan maar weer naar huis zonder vissen....en ook per pb of tel geen contact meer weten krijgen...
Is toch een kleine moeite als het niet uitkomt ofzoiets dergelijks om dat te zeggen.....en niet iemand voor niks te laten komen.
 
Ook wel eens gehad met iemand van het forum hier, toch betrouwbaar zou je zeggen toch ?
Deze had een bak overvol met Black molly's , per PB een leuk contact over en weer en zou er een paar kunnen overnemen en het was om de hoek.
Afspraak gemaakt en stond bij hem voor de deur......niemand thuis ook op het tel.nr geen contact..... dan maar weer naar huis zonder vissen....en ook per pb of tel geen contact meer weten krijgen...
Is toch een kleine moeite als het niet uitkomt ofzoiets dergelijks om dat te zeggen.....en niet iemand voor niks te laten komen.
Ja dat is jammer en niet netjes maar goed de achterliggende reden weten we niet en soms gebeurt er iets wat men als overmacht kan bestempelen. Ik moet bekennen dat ik ook weleens dingen vergeet maar ja in een normale situatie behoor he het wel even te melden als een afspraak geen doorgang kan vinden.
 
Smaken verschillen en zolang het te koop is zul je een categorie hebben en houden die het mooi vinden.
 
Er staan letters op de pot zodat de visjes ook kunnen leren lezen:DD. Je hebt ze erbij zeg om zoiets voor vissen te wille verkopen en dan voor zo n prijs.
 

Terug
Bovenaan