Op zoek naar nieuwe bewoners!


aquarium fan

New member
Lid geworden
5 februari 2022
Berichten
3
Leeftijd
20
Hoi, dit is mijn allereerste aquarium. Ik heb me er goed in verdiept en het loopt vrij goed. Ik heb een bak van 100L. Alles is gedecoreerd en loopt nu zon 3 maanden in. Ik ben een paar weken geleden begonnen met de eerste beestjes. Tot nu toe zit er dit in: 2 dwerggoeramis cobalt, 2 ancistrussen, 5 endler guppies tiger, 3 crystal red garnalen en een slak in. Nu wil ik sowieso nog wachten met nieuwe vissen of andere bewoners toevoegen. Maar ik vroeg me af of iemand kon helpen, want er is zo ontzettend veel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik heb een plaatje van mijn bak toegevoegd voor de leuk :)
 

Bijlagen

  • 16E6893B-E00B-4FB4-961E-85E975A3B854.jpeg
    16E6893B-E00B-4FB4-961E-85E975A3B854.jpeg
    452.7 KB · Weergaven: 93
Goedemiddag een groepje corydoras Zal ook wel mooi toevoeging zijn alleen betwijfel ik of ze op jou bodem gehouden kunnen worden wat voor bodem gebruik je?

Groetjes bettaking
 
Hoi!
Bedankt voor de reactie, ik heb een hele fijne grind bodem. Het kleinste grind wat er in de winkel te vinden was.
 
Hoi!
Bedankt voor de reactie, ik heb een hele fijne grind bodem. Het kleinste grind wat er in de winkel te vinden was.
Dan zou ik opzoek gaan naar een leuk groepje corydorassen ik zou eigenlijk als ik jou was ook de garnalen verder uitbreiden naar 10/15 stuks maar goed dat is uiteraard aan jou wat je wilt

Groetjes bettaking
 
Bedankt, ik ga me er zeker in verdiepen. Zijn er nog dingen waar ik extra aandacht voor moet hebben? En de garnalen wilde ik inderdaad uitbreiden. Alleen dan moet ik denk ik voor mijn anatome helena slak een ander onderkomen zoeken. De garnalen waren eerst met 5. En toevallig zijn de kleintjes degenen die het niet overleefd hebben.
 

Terug
Bovenaan