Ontlasting voor Sluierstraat


M

Magdalena 40

Guest
Ik heb 4 stuks vissen.en een heb zo ontlasting wat denkt jullie ?

IMG_20180929_165730.jpg
 
Ziet er niet uit zoals het eruit moet zien maar ben geen goudvissenexpert.
Heb je wat meer info zoals oa de grootte van de bak en welke voeding je geeft bv?
Is het glas vies of is het water troebel?
 
Sorteer voor vies ik weet niet is zwart met bolero opgen. Eten ik geven goldfish golf Japan zo als ik gekregen op dieren winkel. Bieden heb ik net 2 werken. Aquarium is 20 liter met 3 stuks Sluierstaart.
 
Zou eerst even 80% water verversen en je daarna inlezen in sluierstaarten. Is genoeg informatie hier op het forum te vinden.
Even gekopieerd;
Voor het houden van sluierstaartgoudvissen dient het aquarium minimale afmetingen te
hebben van 100 x 50 x 50 cm (LxBxH). Een dergelijk aquarium heeft een bruto inhoud
van 250 liter, echter met aftrek van de bodem, planten, decoratie, ed. houden we netto
ongeveer 200 liter over. Een dergelijk aquarium is groot genoeg voor 4
sluierstaartgoudvissen bij normaal onderhoud.
 
Sorteer voor vies ik weet niet is zwart met bolero opgen. Eten ik geven goldfish golf Japan zo als ik gekregen op dieren winkel. Bieden heb ik net 2 werken. Aquarium is 20 liter met 3 stuks Sluierstaart.



Nee, he? Echt? Dat is toch veels te klein. 20 liter. kunnen ze nog bewegen? Als ze alle drie een keer poepen. zwemmen ze in hun eigen vuil.
 
20L is echt veels te klein inderdaad ze vergiftigen zichzelf. De vissen zsm overplaatsen naar een grotere bak. 50L per vis liefst een meter of meer lengte van je Aquarium en een goed filter.
 
4 vissen op 20 liter gaat echt niet goed komen. Iedere dag water verversen. oud water eruit en vers water van dezelfde tempratuur erin. De ontlasting is wit. Dit is niet goed. Stress door giftig water. Ze gaan nog zieker worden en uit eindelijk gaan ze dood als ze zo blijven zitten en daar gaat geen enkele medicatie kuur tegen helpen.
 

Terug
Bovenaan