Oase highline 400 van 4ndr3


Met als excuus dat je nooit teveel aquariumhout kan hebben, vandaag weer eens een ritje naar woudenberg gemaakt. 20240203_140022.jpg
Nu in laten wateren en dan binnenkort weer puzzelen hoe we het neer gaan zetten.
 
Met als excuus dat je nooit teveel aquariumhout kan hebben, vandaag weer eens een ritje naar woudenberg gemaakt.Bekijk bijlage 371643
Nu in laten wateren en dan binnenkort weer puzzelen hoe we het neer gaan zetten.
Ik vind open haardhout al duur…. Heb je bitcoins verkocht?😉
 
Ik vind open haardhout al duur…. Heb je bitcoins verkocht?😉
Gelukkig gaat dit een stuk langer mee dan haardhout. Ter compensatie haal ik eikentakken en bladeren uit het bos :engel:
En ach, dat is het risico als de grote baas niet meegaat. Die let normaal op mij :D.

Op de terugweg ook even langs de kaaiman gereden. Kwam daar ook niet met lege handen naar buiten. Een mooi klein groepje corydoras adolfoi meegenomen.
20240203_163826.jpg
 
oh wow, de aldolfoi had ik ook ook op mijn wensenlijstje maar kon ze toen niet echt vinden.. En mooi hout bij vkc altijd, snoepwinkel :DD Veel plezier ervan!
 
De manen zijn van de week opgehaald. Hiermee was er weer ruimte voor iets anders in de bak. Inmiddels zijn de kardinalen uitgebreid naar 40. Ook gisteren 6 kleine cleithracara maronii opgehaald. Ze zijn nu zo'n 3 centimeter Voorlopig gaan we die eerst maar eens lekker laten groeien en dan gaan we hoe het samengaat met de crenicara filamentosa. Als vanavond de weerschijn wat minder is zal ik ze eens op de foto zetten. Wel van de week nog een mooie foto van de crenicara filamentosa gemaakt.
20240301_165842.jpg
 
Het valt niet mee om die kleine rakkers scherp op de foto te krijgen, stil zitten is niet hun sterkste punt en fotograveren niet de mijne :)

Maar er zijn er een paar redelijk gelukt.
20240303_202831.jpg
20240303_202805.jpg
20240303_201840.jpg
20240303_201649.jpg
20240303_201619.jpg
20240303_171330.jpg
20240303_202607.jpg
 
Mooie foto’s hoor, ben benieuwd naar de follow-up
 
Goede keuze de sleutels, zijn super relaxed, en worden ook een mooi formaat, dat is wel leuk aangezien je manen natuurlijk ook groot waren. Veel plezier ermee!
 
Dit keer geen foto's maar twee filmpjes. Gewoon omdat het kan:)

 
Prachtige bak! Heel rustgevend.
 
Het hout dat ik enige tijd geleden gekocht heb, is eindelijk gezonken. Dus gisteren eens flink aan het puzzelen geweest hoe het er allemaal in ging passen. Bijna gelukt, of te wel, ik had weer eens teveel meegenomen.
Ook nog wat mooie pistia stratioris en phyllanthus fluitans op de kop getikt. Eens kijken of deze willen groeien.

Voorlopig ben ik tevreden met de inrichting en de visjes lijken er content mee te zijn.
20240331_105718.jpg
 
Heel mooi geworden maar mis toch die manen een beetje… 🥲
 
Heel mooi geworden maar mis toch die manen een beetje… 🥲
Snap ik, ik heb dat ook nog een beetje. Maar de cleithracara maronii worden nog flink groter. Daarnaast vind ik het gedrag hiervan leuker dan dat van de manen. Ze zijn echt de hele dag bezig met eten zoeken en lopen daarbij constant met bladeren en takjes te sjouwen.
 
Hele mooie bak hoor 👍.
 

Terug
Bovenaan