Oase Highline 400 classic led


jvdvet

Member
Lid geworden
10 december 2010
Berichten
8
Locatie
Zoetermeer
Net nieuw gekocht oase Highline 400 met daarbij geleverd classic led , niet dimbaar .
vraag , ik zou graag een dimbare led erbij plaatsen , goedkoop om alleen in de ochtend op te starten en in de avond netjes af te sluiten , is er iets dat in de huidige tube past?
Jack
 
Net nieuw gekocht oase Highline 400 met daarbij geleverd classic led , niet dimbaar .
vraag , ik zou graag een dimbare led erbij plaatsen , goedkoop om alleen in de ochtend op te starten en in de avond netjes af te sluiten , is er iets dat in de huidige tube past?
Jack
Dat bij plaatsen in de zelfde behuising gaat niet lukken vrees ik aangezien de meeste oplossingen een eigen voedingsspanning gebruikt.
Daarnaast goede led verlichting is niet echt goedkoop.
wat je wel zou kunt overwegen een losse rgb led verlichting met een tc420 als regelaar bij te plaatsen bv zo iets
2930442a893c5bd6e4466d1aca210784d2e34f6b.jpg

linkje https://www.jmbwebshop.nl/a-40427863-3726749/jmb-aquarium-led-verlichting/jmb-rgb/#description
 
Dank voor het meedenken , het was mooi geweest als er iets tussen die 2 tubes in had gepast šŸ¤”
 
Kan wel hoor. Ik zag op een Duits YouTube kanaal dat de sera x change tube hierin past. En voor alleen zonsopkomst en ondergang ook nog redelijk betaalbaar.

 
Kan wel hoor. Ik zag op een Duits YouTube kanaal dat de sera x change tube hierin past. En voor alleen zonsopkomst en ondergang ook nog redelijk betaalbaar.


Ts vraagt het volgende ( is er iets dat in de huidige tube past?)
Antwoord daarop is nee
wat in de video voorgesteld wordt is een buis met eigen voeding.
Maar wel goed gevonden
Is mooi dat er in de behuizing van de led buizen rekening met bij plaatsen is gehouden zolang deze de juiste dikte maat en lengte hebben.
 
Ja dit is de oplossing , dat het een aparte voeding heeft is geen probleem , dat het past in de bestaande behuizing is perfect šŸ‘
 

Terug
Bovenaan