Nu al een salamander


BartM

Well-known member
Lid geworden
20 januari 2022
Berichten
314
Leeftijd
64
Ik zag gister de eerste salamander opduiken. Zit er wel iets te eten in mijn vijvertje, zo vroeg in het seizoen?
 
Ik denk dat de natuur een beetje in de war is van het vreemde weer.
Je ziet overal planten en dieren die er nog niet horen te zijn.
 
hier maf onkruid in de tuin dat in een keer 1 meter hoog is waar de meesten planten nog dor zijn
zal wel goed zitten bart boven het vries punt leeft der van alles in het water
 
Ja het is geen echte winter geweest met eigenlijk best hoge temperaturen dus het zou best mogelijk kunnen zijn.
Moet wel zeggen dat het niet voor de palmbomen in de tuin hier geldt want ik zie nog geen kokosnootjes hangen;)
 
Ja het is geen echte winter geweest met eigenlijk best hoge temperaturen dus het zou best mogelijk kunnen zijn.
Moet wel zeggen dat het niet voor de palmbomen in de tuin hier geldt want ik zie nog geen kokosnootjes hangen;)
:)
 
Ja het is geen echte winter geweest met eigenlijk best hoge temperaturen dus het zou best mogelijk kunnen zijn.
Moet wel zeggen dat het niet voor de palmbomen in de tuin hier geldt want ik zie nog geen kokosnootjes hangen;)
De hortensia begint al uit te lopen.. knap vervelend want ik snoei vaak in het vroege voorjaar. Weet niet of dat nu nog wel kan.. šŸ¤”
 

Terug
Bovenaan