Nog een keer een Caridina Garnalen bakje proberen (Lex)


Ik heb zelf de TB F1,2,3,4 zitten en soms vallen er hier ook zomaar dagelijks om en zoals nu dan is het weer goed en zie je amper uitval en waarom er zomaar uitval is dat heb ik nog nooit begrepen.
Deze komen wel uit een groep van jaren geleden dus ja door de nakweek zullen ze niet sterker worden. De meeste lijken ook alleen op de gewone cb maar nu heb ik er weer een paar blue bolts tussen en een panda en zelfs een king kong. Dus ja altijd weer een verrassing wat je krijgt.
 
Herkenbaar dat omvallen, hier had ik dat ook vroeger maar met dit groepje niet ( klopt nu af ;)) , het zijn toch gevoelige beestjes en ja miss. zit het ook in de gen.
Leuk dat je zo'n mix hebt , hier is het meer 1 soort tot nu toe.
Ondertussen steeds meer vrouwtjes zwanger nu 4 stuks ze denken echt dat t al voorjaar is...weet wel zwangere vrouwtjes is 1 de jongen groot krijgen is 2.
 
Nou de eerste vrouwtjes zijn bevallen ik zie heel wat klein spul in de bak rondkruipen net aan te zien met een leesbril en een loep....echt klein 2mm niet groter.
Ze zijn al mooi rood/wit getekend, en ook 1 hele witte als ik het goed zie.
Zitten ook nog 3a 4 vrouwtjes in met volle buikjes dus de komende tijd nog meer !
IMG_4605 (2).JPG


Op het sponsfilter zijn ze het makkelijkst te zien ( steekt lekker af ) het witte vlekje in het midden is het spierwit jong.
IMG_4604 (2).jpg
 
Zekers, blijft toch apart die periodes , de groepen Neo's staan bv. nog helemaal stil .....
 
Ja hier de Caridina s ook al zag ik gister 1 met eitjes.
Al jongen gezien John?

Hier ben ik gestopt met tellen zijn er veuls te veel....:ROFLMAO:, zitten wel enkele hele witte bij zover ik kan zien en de rest mooi gedekte met veel wit met een streepje rood, leuk om te zien dat ze zo klein al een mooie tekening op het lichaampje hebben.
Is verrekte moeilijk om ze op de foto te zetten, echt enkele mm's 'groot'.
nn9.jpg
nn8.jpg
 

Terug
Bovenaan