nog 3 sterbais over


D

doejfa

Guest
Ik heb in mijn 180 liter bak nog 3 sterbais en een stuk of 10 adolfoi. In de afgelopen maanden zijn 2 sterbai overleden (1 onbekend en 1 met bult op de buik). De andere scharrelen tesamen of alleen in de bak rond. Eigenlijk vind ik dat er genoeg vissen in de bak zitten en wil ik er geen sterbai bij kopen. Maar nu vraag ik mij af: mijn sterbai zoeken elkaar niet constant op, betekent dat nu dat ze zich op hun gemak voelen in de bak? (dan hoef ik er geen sterbai bij te nemen) Of kunnen zij met hun drieen onvoldoende hun normale schoolgedrag vertonen en moet ik dus toch maar een paar bij kopen?
 
ik vermoed dat ze in het gedrag gebruik maken van de Adolfoi, waardoor ze wat dat betreft niet "eenzaam" zijn.Of het heel slecht of helemaal niets uitmaakt, ik durf het niet te zeggen. Als je geen dingen ziet die je reden geven om te twijfelen aan hoe het met ze gaat, zou ik het zo laten.

Alternatief is dat je deze 3 verkoopt en het bij 1 soort, de Adolfoi houdt.
 
Zie er ook niet zo´n probleem in.

soms houden we een paar visjes over en ja dan kan je of aanvullen, verkopen/weggeven, of laten zitten.
als ze het goed doen dan zou ik ze lekker laten zitten.
 
ik vermoed dat ze in het gedrag gebruik maken van de Adolfoi, waardoor ze wat dat betreft niet "eenzaam" zijn.Of het heel slecht of helemaal niets uitmaakt, ik durf het niet te zeggen. Als je geen dingen ziet die je reden geven om te twijfelen aan hoe het met ze gaat, zou ik het zo laten.

Alternatief is dat je deze 3 verkoopt en het bij 1 soort, de Adolfoi houdt.
Zie er ook niet zo´n probleem in.

soms houden we een paar visjes over en ja dan kan je of aanvullen, verkopen/weggeven, of laten zitten.
als ze het goed doen dan zou ik ze lekker laten zitten.
Oké. ik wil de cordys in ieder geval niet vangen omdat dat veel stress oplevert (en ik moet dan de hele bak leegruimen, vrees ik). Ik laat het dus voorlopig bij deze drie.
Bedankt voor de antwoorden.
 

Terug
Bovenaan