Nieuwe opstart


Joeyvd 0343

Member
Lid geworden
10 december 2015
Berichten
14
Hoi allen,

Ik heb momenteel een leeg, ingedraaid nano aquarium van 20 liter staan, deze staat vol met planten.
Ik zit al lange tijd te denken om hier garnalen in te houden. Het lijkt me dan wel weer heel erg leuk om hier micro visjes bij te zetten.
Is dit bestand haalbaar?

- 10 cherry garnalen
- 6 chili rasboras

Ik hoor graag van jullie!
 
Laatst bewerkt:
Garnalen kan prima, maar de chili barbelen verlangen volgens mij wel wat meer zwemruimte.

Gr. Ed
 
Wat verwacht je nou zelf? in 20 liter kunnen vissen hooguit een beetje rond hangen.... totaal ongeschikt voor welke vis dan ook
 
Wat verwacht je nou zelf? in 20 liter kunnen vissen hooguit een beetje rond hangen.... totaal ongeschikt voor welke vis dan ook
Bedankt voor je vriendelijke antwoord, juist hierom stel ik de vraag. Als ik het zelf had geweten had ik het waarschijnlijk niet gevraagd. Ik begrijp dat jij het niet aanraadt.
 
Garnalen kan prima, maar de chili barbelen verlangen volgens mij wel wat meer zwemruimte.

Gr. Ed
Hoi Ed,

Ik zie net dat ik het verkeerd in mijn bericht heb gezet. Het zijn geen chili barbelen maar chili rasboras :oopss:
 
Hoi Ed,

Ik zie net dat ik het verkeerd in mijn bericht heb gezet. Het zijn geen chili barbelen maar chili rasboras :oopss:

Een klein groepje hiervan zou wel moeten kunnen. Wat ik zo begrijp is dat je genoeg schuilmogelijkheden hebt dmv je beplanting?
 
Een klein groepje hiervan zou wel moeten kunnen. Wat ik zo begrijp is dat je genoeg schuilmogelijkheden hebt dmv je beplanting?
Ja, zeker! Ik voer CO2 dus de planten groeien flink aan.
 
Er is in dit forum een lijst met visbestanden per bakmaat. Dat begint niet voor niets met een lengte van 40 cm...
 

Terug
Bovenaan