nieuwe gup


K

kleinegupxx

Guest
hoi
een tijdje geleden heb ik een paar super mooie vrouwtjes gekocht maar ze is erg dik in de winkel zat ze apart van de mannetjes samen met andere vrouwtjes maar ik vroeg me af of ze zwanger is :S
groetjes
ik plaats foto`s als ik erachter ben gekomen hoe dat moet srry
 
Ze zal zwanger zijn. Bij de kweker (veel al in Azie) zitten ze namelijk lange tijd niet apart.
 
oke ben dan wel benieuwd hoe ze eruit zien en ik hoop dat ze geen inteelt zijn dan
 
Alle Guppen die je in de winkel koopt zijn inteelt! Sterker nog 99% van alle gekweekte vissen in de winkel zijn inteelt. Inteelt is nier pers� slecht.

Zonder gebruik te maken van inteelt bestonden geen Guppen zoals deze.

zd35OT2Mf5A5pmJNvoVnBBLXKCTA33vC.jpeg


Zo zien wilde Guppy's er uit.
zd35OT2Mf5A5pmJNvoVnBBLXKCTA33vC.jpeg
 
wow oke dat is interessant weet ik weer iets nieuws ^_^ dankje Botia
 
De bovenste komt uit gele cobra stam en de 2e uit een half zwarte stam. De 2e had ik zelf nooit gekozen. De rugvin is slecht ontwikkeld en de staart niet mooi rond van vorm.

De Mannen uit zulke stammen.
VdOmSslEvKoZ3znIBLwjHUTYCMDEs6JQ.jpeg


VdOmSslEvKoZ3znIBLwjHUTYCMDEs6JQ.jpeg
 
Oke maar bij ons is het probleem dat we maar 4 dierenwinkels hebbem bij ons in de omgeving 1 daar geven ze niet om de vissen omdat dat water er al heel slecht uit ziet daar zit altijd een soort vel op bijna nooit heen omdat het wel verweg is zo een half uur rijden met de outo die hebben alleen maar aquaria eentje is een tuincentrum en kopen we gewoon heel erg weinig omdat we er bijna nooit heen gaan en eentje en das een uur rijsen en komen we alleen maar als we naar famillie gaan :( maar ik ga de volgende keer beter op letten welke ik koop en letten op alles wat u zegt ^_^
 
Hebben de kleintjes ook meer kans op een slecht ontwikkelde rugvin en een minder ronde staart?
 
kleinegupxx zei:
Hebben de kleintjes ook meer kans op een slecht ontwikkelde rugvin en een minder ronde staart?

Klopt!

Voer je Guppen trouwens ook een speciaal Guppyvoeder. Ze hebben veel plantaardig voedsel nodig en dat zit niet in een standaard vlokvoeder.
 
ja ik geef ze tetra guppy voer al vanaf ze voer kunnen eten als een poeder en als ze groot zijn geef ik ze het voer ook en af en toe gooi ik er een algentablet in voor mijn panda`s
 
Corydoras panda zou ik juist geen algentablet voeren. Maar een tab;et met een hoog dierlijk gehalte aangezien ze kleine beestjes eten van nature en g��n algen.
 
Dit is een van de grootste fouten die verkopers in winkels maken. Vaak zie je Corydoras die alleen algentabletten krijgen ook langzaam interen.
 
Oke dan zou ik vandaag wel even naar de winkel gaan voor nieuwe tabletten
 
De kleine gupjes zijn er :) tot nu toe zijn het er 2 ik laat ze even buj de grote zitten en zondag zet ik ze in een amder aquarium
 
Ik heb dezelfde vrouwtjes gup als de bovenste foto van jou :)
Succes met de kleintjes. Ah en wat zijn panda's prachtige diertjes!
Ik heb iets met corydorassen geloof ik :)

Groetjes
 

Terug
Bovenaan