nieuwe 1,50x50x50


Het was gelukkig alleen stress heb nu ongeveer de helft over gezet morgen doe ik de rest

Mvg Matthijs
 
Maar 2 maanvissen?
Heb verder niet opgelet of gelezen, maar wat is de rest vab het vissenbestand?
 
Maar 2 maanvissen?
Heb verder niet opgelet of gelezen, maar wat is de rest vab het vissenbestand?
Ik had eerst 4 meer er zijn twee dood gegaan door een rare vergroeiing ze werden ook niet grooter en ik kocht geen vissen totdat de grote bak klaar was het eerst wat ik nu ga halen zijn maanvissen
 
zo alles is over nu en dit zijn alle vissen
Pterophyllum 2
erpetoichthys calabaricus 1
botia macracanthus 3
ancistrus dolichopterus 4
Glyptoperichthys gibbiceps 1
polypterus palmas 2
kwikwi 3
corydoras sp 10

mvg Matthijs
 
Ik heb nog wat planten gehaald en er ingezet ben erg blij met hoe het er nu uit ziet binnen kort sluit ik de CO2 er op aan en komt het witte licht er ook nog bij
IMG_20170112_180247158.jpg
mvg Matthijs
 
ik heb nu twee maanvissen erbij gehaald en ze kunnen het wel met elkaar vinden, denk dat vier niet het eind aantal zou zijn maar kijk nog even. ook kwam ik een advertentie van clownbotias tegen dus heb met de verkoper gesproken en kan nog 6 clownbotias halen ze vormen nu mooie scholen en het gaat er goed mee. maar nu heb ik een probleem mijn filter is oud maar nog wel goed (het is een jbl cristalprofi e1501 van bijna vier jaar oud) maar hij kan deze bak niet schoon houden nu is mijn vraag moet ik een kleiner filter erbij kopen of een evengrote? er is ook een mogelijkheid om er een binnen filter in te doen want er zit wel een binnenfilter bak in maar geen pomp of filter materiaal.

mvg matthijs
 

Terug
Bovenaan