Nieuw in deze hobby


Het is niet te geloven.
na contact gehad te hebben met aqualantis, (die stuurt berichten door naar de groothandel), dus ook contact met de groothandel en mijn leverancier zou de bak met kast nog deze week geleverd worden.

krijg zojuist een bericht van mijn leverancier dat het meubel beschadigd is. Het gaat dus niet door:cry:

de groothandel had gisteren naar mijn leverancier gebeld dat het deurtje beschadigd was. Nu hebben ze hem verder uitgepakt en blijkt er meer aan de hand te zijn.

wordt dus weer wachten. Hoelang weet ik niet. Dat hoor ik nog
Hoe kunnen zij zien dat dat deurtje beschadigd is? Dat zit toch volledig ingepakt,en rond iedere plank zit een beschermfolie .
 
De groothandel heeft hem uitgepakt. Dat zegt mijn leverancier
 
geen Idee. ga het navragen
 
geen Idee. ga het navragen
Ofwel hebben ze het daar laten vallen dat ze het hebben open gemaakt. Ik heb 2 van die kasten gehad en die deurtjes zaten ook nog eens midden tussen alle andere planken. Die kunnen na een val in principe nog niet kapot zijn,dan zouden al alle planken kapot moeten zijn.
 
Mijn leverancier denkt dat het karton dan beschadigd zou kunnen zijn en dan pakken ze hem uit
 
.
20220727_170849.jpg
 
Ofwel hebben ze het daar laten vallen dat ze het hebben open gemaakt. Ik heb 2 van die kasten gehad en die deurtjes zaten ook nog eens midden tussen alle andere planken. Die kunnen na een val in principe nog niet kapot zijn,dan zouden al alle planken kapot moeten zijn.
Gisteren spraken ze over een deurtje. Maar bij verdere controle bleek er meer beschadigd te zijn.
anders hadden ze kunnen leveren (als ik dit zou willen) en d@n later de nieuwe deur.

maar dat had ik niet gedaan.
 
Mijn leverancier denkt dat het karton dan beschadigd zou kunnen zijn en dan pakken ze hem uit
Dat zou kunnen,dat ze hem beschadigd hebben en dan voor de zekerheid uitgepakt hebben om te controleren.
 
Ik heb zojuist foto’s ontvangen van de importeur.
er was iemand met een vorkheftruc tegen de meubels aangereden.

ze hopen dat er over 2 weken nieuwe meubels binnen komen.

het is vervelend maar dit kan gebeuren.
 
En waarom zouden ze dat doen?
Ik heb zelf in een keuken fabriek gewerkt als inpakker. Het was mijn verantwoordelijkheid na de productie te controleren of er geen beschadigingen waren en om de voorwerpen in te pakken zodat ze tijdens het vervoer niet beschadigd zouden raken. Vanaf dat moment gaat het naar iemand die het in laad, een chaufeur die het naar een distributiecentrum brengt of naar de klant. In die tussen tijd kan er vanalles gebeuren.
Alles staat precies opgestapeld en haal je iets verkeerds weg dendert heel de lading naar beneden. Dat zie je dan aan de doos. En het is belangrijk dat er dan gecontroleerd word of er ook daadwerkelijk beschadigingen zijn omdat kwaliteit leveren belangrijk is. Dus ik vind het niet vreemd dat dit gebeurt. Al is het een krasje, niemand wilt iets nieuws kopen wat beschadigd aan komt 😄
 
Ik heb zojuist foto’s ontvangen van de importeur.
er was iemand met een vorkheftruc tegen de meubels aangereden.

ze hopen dat er over 2 weken nieuwe meubels binnen komen.

het is vervelend maar dit kan gebeuren.
Met mijn splendid zal er ook wel zoiets gebeurd zijn vermoed ik.

Ik heb zelf in een keuken fabriek gewerkt als inpakker. Het was mijn verantwoordelijkheid na de productie te controleren of er geen beschadigingen waren en om de voorwerpen in te pakken zodat ze tijdens het vervoer niet beschadigd zouden raken. Vanaf dat moment gaat het naar iemand die het in laad, een chaufeur die het naar een distributiecentrum brengt of naar de klant. In die tussen tijd kan er vanalles gebeuren.
Alles staat precies opgestapeld en haal je iets verkeerds weg dendert heel de lading naar beneden. Dat zie je dan aan de doos. En het is belangrijk dat er dan gecontroleerd word of er ook daadwerkelijk beschadigingen zijn omdat kwaliteit leveren belangrijk is. Dus ik vind het niet vreemd dat dit gebeurt. Al is het een krasje, niemand wilt iets nieuws kopen wat beschadigd aan komt 😄
Ja klopt,als er iets mee gebeurd is
lijkt het mij ook meer dan normaal dat ze het bekijken of er schade aan zit.
 
Ik kan nog niets positiefs melden.
hoewel de groothandel mij gemaild had dat de kast uiterlijk deze week binnen zou komen heeft mijn leverancier nog niets vernomen.
 
Ik kan nog niets positiefs melden.
hoewel de groothandel mij gemaild had dat de kast uiterlijk deze week binnen zou komen heeft mijn leverancier nog niets vernomen.
Telefonisch contact kan vast meer duidelijkheid bieden! Ik zat laatst 2 maanden op me tv te wachten, ik bellen, ze zouden het uitzoeken zeiden ze. Paar dagen zonder iets te zeggen stond mn gerepareerde tv voor de deur 😂 (gratis buiten garantie omdat ik alles voor elkaar krijg 😂)
 
Telefonisch contact kan vast meer duidelijkheid bieden! Ik zat laatst 2 maanden op me tv te wachten, ik bellen, ze zouden het uitzoeken zeiden ze. Paar dagen zonder iets te zeggen stond mn gerepareerde tv voor de deur 😂 (gratis buiten garantie omdat ik alles voor elkaar krijg 😂)
Dat doet mijn leverancier. Dat is zijn taak:)
 
Dat doet mijn leverancier. Dat is zijn taak:)
Dan nemen ze hun taak niet serieus, als jij niet weet hoe het zit en ze zelf niet weten hoe het zit 😂 ben eigenwijs dus bel dan zelf vaak ff om te checken maar het zal vast wel goed komen. Volgens mij heb je er zin in iedergeval!
 
Dan nemen ze hun taak niet serieus, als jij niet weet hoe het zit en ze zelf niet weten hoe het zit 😂 ben eigenwijs dus bel dan zelf vaak ff om te checken maar het zal vast wel goed komen. Volgens mij heb je er zin in iedergeval!
Ik wil een iets duidelijk stellen. Mijn leverancier neemt zijn taak zeeeeeeer serieus. Als hij dat niet zou doen verdient hij ook niets.
wij komen hier al meer dan 30 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil een iets duidelijk stellen. Mijn leverancier neemt zijn taak zeeeeeeer serieus. Als hij dat niet zou doen verdient hij ook niets.
wij komen hier al meer dan 30 jaar.
Haha ja het was een grapje ik denk ook inderdaad wel dat hij zn werk goed zou doen anders zou je er niet zo veel vertrouwen in hebben dat het goed zit natuurlijk. Hopen dat het dit weekend nog komt of zal dat volgende week worden?
 
Haha ja het was een grapje ik denk ook inderdaad wel dat hij zn werk goed zou doen anders zou je er niet zo veel vertrouwen in hebben dat het goed zit natuurlijk. Hopen dat het dit weekend nog komt of zal dat volgende week worden?
Dat zou kunnen, ik ga er alleen niet vanuit.
hij wordt thuis afgeleverd. kast in elkaar gezet. E,d.

er zal dus afgesproken moeten worden of en hoe laat.

(of ik moet de sleutel weer afgeven wat ik altijd deed als wij met vakantie waren en hij onze zeebak onderhield)
 
Ik kan nog niets positiefs melden.
hoewel de groothandel mij gemaild had dat de kast uiterlijk deze week binnen zou komen heeft mijn leverancier nog niets vernomen.
Dat zou kunnen, ik ga er alleen niet vanuit.
hij wordt thuis afgeleverd. kast in elkaar gezet. E,d.

er zal dus afgesproken moeten worden of en hoe laat.

(of ik moet de sleutel weer afgeven wat ik altijd deed als wij met vakantie waren en hij onze zeebak onderhield)
Dan zal het wel niet meer zo heel lang gaan duren denk ik,
waarschijnlijk en hopelijk heb je hem dan volgende week.
Zetten zij de kast voor je in elkaar of wat lees ik nu?
Dat is wel heel fijn,kun je gelijk het aquarium erop zetten.
 
Dan zal het wel niet meer zo heel lang gaan duren denk ik,
waarschijnlijk en hopelijk heb je hem dan volgende week.
Zetten zij de kast voor je in elkaar of wat lees ik nu?
Dat is wel heel fijn,kun je gelijk het aquarium erop zetten..

Inderdaad zetten ze alles in elkaar. Aquarium erop. plakken de zwarte folie er voor ons.
controleren het aquarium en de kast. Zetten alles water pas.

nemen onze zeebak mee retour.

kortom wij zullen niet snel bij een pets-place of hornbach voor zo’n aankoop terecht komen.
ik zeg niet dat ze daar geen Service leveren maar werken toch voor een baas.
een kleine zelfstandige moet voor zijn eigen inkomen zorgen.
 
Inderdaad zetten ze alles in elkaar. Aquarium erop. plakken de zwarte folie er voor ons.
controleren het aquarium en de kast. Zetten alles water pas.

nemen onze zeebak mee retour.

kortom wij zullen niet snel bij een pets-place of hornbach voor zo’n aankoop terecht komen.
ik zeg niet dat ze daar geen Service leveren maar werken toch voor een baas.
een kleine zelfstandige moet voor zijn eigen inkomen zorgen.
Dat is ook de reden dat ik ook alles bij de lfs gekocht heb,
de eigenaar staat zelf in de winkel.
Bij mijn lfs doen ze dat ook als je dat wil,
alles installeren,inrichten enz....
Wel niet gratis natuurlijk he
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed62
Dat is ook de reden dat ik ook alles bij de lfs gekocht heb,
de eigenaar staat zelf in de winkel.
Bij mijn lfs doen ze dat ook als je dat wil,
alles installeren,inrichten enz....
Wel niet gratis natuurlijk he
er zit een hele kleine bijdrage bij. Inderdaad. Maar dat is het ons ook zeker waard.
geen uurloon maar alleen koffie
.
het weegt niet op tegen de kosten die bv een mediamarkt of bcc rekenen (wel een andere branche)
zeker in deze tijd dat de kosten van benzine en electriciteit Voor hun een hele grote post zijn.

maar alle keren dat wij problemen hadden met onze zeebak kwam hij gratis langs.
ik durf nu ook wel te stellen dat dit deze keer zal gebeuren,
 
er zit een hele kleine bijdrage bij. Inderdaad. Maar dat is het ons ook zeker waard.
geen uurloon maar alleen koffie
.
het weegt niet op tegen de kosten die bv een mediamarkt of bcc rekenen (wel een andere branche)
zeker in deze tijd dat de kosten van benzine en electriciteit Voor hun een hele grote post zijn.

maar alle keren dat wij problemen hadden met onze zeebak kwam hij gratis langs.
ik durf nu ook wel te stellen dat dit deze keer zal gebeuren,
Het is de garantie die je er bij krijgt zeker waard, wat extra geld 😄 ik geef je groot gelijk in iedergeval. En als het alleen maar om een koppie koffie gaat dan heb je het helemaal goed voor elkaar 😁
 
Hey Ed,

enkele dagen geleden kwam ik op de site van mijn lfs iets tegen waardoor ik meteen aan jou moest denken.
nl het volgende:

'Momenteel kunnen we heel wat stockmodel aquarium met meubel van aquatlantis inkopen aan uitzonderlijk scherpe prijzen (méér dan 50 verschillende uitvoeringen!). Hebt u interesse in een degelijk aquarium met meubel? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons om te checken of we een leuk model kunnen aanbieden. Snel zijn is wel belangrijk. De bestelling moet voor zondag 27/11 - 18.00 binnen zijn bij onze leverancier!'

Ik ben zaterdag daar geweest voor mijn filter en heb ik erachter gevraagd,
waarom ze dat doen en of ze mss met een nieuwe lijn gaan beginnen.
Maar ik kreeg als antwoord dat aquatlantis met een enorme overstock zit en dat ze daarom kortingen geven,
op meer dan 50 verschillende uitvoeringen.
En jij moet zo lang wachten op die van jou he.
Heb je nog iets gehoord over jou bak?

Fijne dag verder...
 
  • Leuk
Waarderingen: Ed62
Hey Marc.

nog niets gehoord.
Bedankt
ik heb dit bericht gelijk doorgestuurd naar mijn lfs:)



wil je per pb even de naam doorsturen van je lfs
 
Laatst bewerkt:
Hai, ja ik heb het gekregen.

ook geantwoord. Maar weet niet of het allemaal goed gegaan is.

dat Computer gebeuren gaat soms boven mijn pet:):rolleyes::giggle:
 
gisteren een app gekregen van mijn LF’s dat de bak volgende week binnen komt bij hem.
wanneer precies dat weet ik nog niet. ( als er geen gekke dingen gebeuren natuurlijk)
de toegezegde 2 weken van de groothandel zijn er ondertussen dan 4 geworden.

maar niet meer getreurd. Eindelijk licht aan het einde van de tunnel.
omdat ik volgende week een paar dagen weg ben zal hij hier pas na 10-12 in huis staan denk ik:)
 
Hij is echt gearriveerd bij mijn LF’s.
:)
 

Terug
Bovenaan