Niet waterpas


B

BettaFish96

Guest
Mijn aquarium stond waterpas toen ik hem voor het eerst had, maar mijn huis zakt aan 1 kant de grond in, waardoor soms de ramen slecht dicht gaan en laatjes altijd open rollen.

Nu ik een aquarium heb merk ik het daar ook aan. Hij staat nu namelijk niet meer waterpas. Hoe kan ik dit oplossen, omdat het huis blijft zakken.

Ik kan niet elke keer het aquarium legen (hoe weet ik niet= )waterpas zetten.


HELP?
 
En dat komt van die 60 Liter?
Denk eerder wat er Onder het aquarium staat.
 
Juwelkastje 60cm zelf in elkaar gezet
 
Had toen ie in elkaar zat met waterpas meter gekeken en die was goed. Komt echt door het huis :(
 
Mag je wel snel weg wezen.
Straks valt hij om,HET HUIS.

Wat voor vloerbedekking heb je?

Toen hij in elkaar stond was hij waterpas.

Ga je water vullen,drukt het in elkaar.
Uit water pas.

Kan het deurtje nog open van het kastje?
Valt het kastje niet om?
 
Net verbouwd, van zeil naar laminaat die ligt waterpas. Met aquarium op het kastje was ie ook nog waterpas. Met water erin had ik niet gemeten.

Er zitten geen deurtjes in tis een I vorm van de zijkant.
 
ik zou hem ophangen aan touwtjes. Blijft het altijd waterpas hangen, hoe scheef je huis ook komt te staan.

Snap overigens niet waarom je daar blijft wonen als het scheef zakt, maar goed dat is andere discussie.
 
Hoeveel scheelt het,links en rechts.?
 
Silcootje zei:
ik zou hem ophangen aan touwtjes. Blijft het altijd waterpas hangen, hoe scheef je huis ook komt te staan.

Leuk verzonnen maar dat klopt natuurlijk niet wat je zegt.
 
Aangezien het maar om een 60 liter bakkie gaat,kan je toch makkelijk onder het kastje met dunne plankjes hout bv iets maken waardoor de bak waterpas staat....

Hoeveel staat hij scheef?een paar millimeter maakt niet veel uit!

ik hoop dat je trouwens goed verzekerd bent...als je huis blijft zakken,komen er snel andere problemen!




Mtt.
 
Als het inderdaad een 60L bakje betreft zou ik gewoon onder het kastje met plaatjes werken. Aquarium staat al mooi stevig op de kast dus met twee man iets schuin houden en er wat onder schuiven moet goed zijn.
 
Ik heb onder mijn aquarium een groene ondervloerplaat gelegd. Weet je wel, zo�n groene plaat wat je onder laminaat of zeil legt. Kun je daar niet iets verschil mee opvangen?
 
Je kan ook, net als ik, een metalen onderstel met (wat langere) stelpootjes (laten) maken. Dan kan je af en toe de scheefstand een beetje corrigeren...

Hoeft niet per se van RVS te zijn, gewoon metalen profielen, eventueel met poedercoating, aangebracht na het lassen, kan ook....

http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... 33&page=10
 

Terug
Bovenaan