Nano bakje van Blackmoor


Dat is een mooie deal! Is het de LED 15 van Superfish? Ik denk zelf dat die vrij klein is voor jou bakje, maar ik ben geen expert. ;)

Ik heb zelf de LED 30 boven mijn bakje (20L), daar ben zelf wel erg tevreden over.
 
Dat is een mooie deal! Is het de LED 15 van Superfish? Ik denk zelf dat die vrij klein is voor jou bakje, maar ik ben geen expert. ;)

Ik heb zelf de LED 30 boven mijn bakje (20L), daar ben zelf wel erg tevreden over.

Ja, da's de LED 15, ik dacht dat ie 5 watt was...... :oops:
 
Ik lees dat hij geschikt is voor Aqua tot 15 liter. Maar ik denk dat als je hem weer op Marktplaats zet je hem ook zo kwijt bent! Mocht je hem weer kwijt willen natuurlijk ;)
 
Ik lees dat hij geschikt is voor Aqua tot 15 liter. Maar ik denk dat als je hem weer op Marktplaats zet je hem ook zo kwijt bent! Mocht je hem weer kwijt willen natuurlijk ;)

Nou, ik zie wel hoe de plantjes gaan groeien, anders doe ik er nog een extra ledstrip bijop
 
Ik dacht dat ie 5 watt was..... Maar hij is maar 1,5! Da's laag voor 7L. Kan ik dan niet beter ook nog die andere ledstrip erbij plakken?

Dat is dus 0,2W aan led maar dat valt mee hoor. Ik heb op de 30 liter bakjes maar 4 watt aan led.
 
Leuke deal zo! Al een foto?? :D

U vraagt wij doen:
IMG_4428.JPG
IMG_4431.JPG
 
Hmm ontevreden zijn met de bodem, dat ken ik! :br:
Onlangs zelf in 1 bak 3 verschillende soorten grind gehad. Niet tegelijk maar steeds vervangen. :stom:

:br: Lastig altijd ja om de juiste bodem meteen al aanhet begin te kiezen:D
 
Hmmm, kan misschien zo zijn maar ik heb ze boven de 30 liter en dar valt dat mee volgens mij. Zal ook van de vorm van de bak afhangen denk ik.
 
Daar gaat het toch ook om en je kan inderdaad altijd nog de plantjes aanpassen.
 

Terug
Bovenaan