nannostomus marginatus en?


sandervis

Well-known member
Lid geworden
2 augustus 2009
Berichten
195
Locatie
noordwijk
ik heb u 20x nannostomus marginatus in 1.20cm zwemmen, zoek nog bij visjes, ik dacht zelf aan 8 rode minor of 8 fantoomzalpjes, of...... ?iemand nog een ander idee voor en kleurrijk visje?
 
Hyphessobrycon pyrrhonotus? Een soort waar ik al jaren verlieft op ben, maar ik heb ze nog nooit gehouden (luc wel denk ik). In de soort en vorm van vis dat je zoekt lijkt me dit een mooi alternatief
 
Ik zou er geen tweede scholenvis indoen. Het wordt te onrustig als je bekijkt dat je van een scholenvis er toch minimaal 12 van moet houden zodat het nog op een schooltje lijkt. Je hebt al een mooie groep Nannostomus marginatus van 20 stuks.

Wat wel een hele mooie vis voor je aquarium is: Discrossus filamentosus. Een hele rustige dwergcichlide met prachtige kleuren. Een groepje van vier of zes stuks zou erg mooi zijn in je aquarium. Ze laten je planten met rust.

Als je nog geen bovenzwemmers hebt: Epiplatys dageti, een stuk of zes.

Hobbygroet.
Jos Hut
 
Is de groep Nannostomus het enige wat je nu hebt Sander?
Wat zijn je waterwaarden (ook temperatuur) en wat voeg je toenaam plantenvoeding?
 
ik heb twijfelofover een groepje Kitty tetra /Hyphessobrycon heliacus.en wellicht doe ik er nog een harem Discrossus filamentosus bij of een koppel blauwe spat?.
de temp is 25graden en voeg profito en co2 toe voor de planten.
 

Terug
Bovenaan