Muzrub's Lido 120


Ziet er al leuk uit
Misschien nog een stukje hout?
Kan niet wachten om mijn lido te doen, morgen.. ;)
 
De javavarens staan op een stuk hout, valt niet echt op op de foto, dat is waar. Daar zit ook javamos op gebonden. Misschien moet ik het nog iets draaien en wat meer naar voren leggen om het wat meer te laten opvallen.

Veel plezier morgen, is altijd leuk een aquarium inrichten!
 
Er zwemt sinds gisteren een groepje van 10 C. Habrosus in de bak!

kh7X-MimWnIDL69u-AV2Ba0GZ9u-Ch49.jpeg


kh7X-MimWnIDL69u-AV2Ba0GZ9u-Ch49.jpeg


Ze zijn heel actief, schieten lekker met z'n allen langs de ramen, en zijn erg leuk om te zien. Aten ook al goed vandaag.

Ze zijn overigens nog wel jong, pas een cm of 2. Dus als het goed is groeien ze nog.
 
Ah, mooi die habrosusjes, ik wilde ze eerst ook in mn lido stoppen, maar helaas konden ze bij mij niet besteld worden.

Mooi beplante bak trouwens. Vind lido's altijd mooi :D .
 
Wordt een hele mooie bak zo. Vind die achterwand zo horizontaal ook mooier dan de standaard verticale opstelling.
Ik ga het zeker volgen!
 
Bedankt voor de complimenten jongens (dames) :)

We worden wel een soort sekte zo, als Lido-eigenaren..
 
Ze zijn enorm lastig om goed te fotograferen, maar ik ben heel blij met ze:

qFjJ9cUzTrumtA9Zc-ah5LQuGCX1v3Jt.jpeg


qFjJ9cUzTrumtA9Zc-ah5LQuGCX1v3Jt.jpeg


Een groepje van 15 Aplocheilichthys normani. Hele mooie beestjes om te zien. Deze zijn ook nog vrij klein, een cm of 2, de kleinsten zelfs nog iets minder. Worden een cm of 4 � 5. Bij de LFS zaten ook wel groteren, maar ben expres voor de kleintjes gegaan omdat ze al niet zo lang leven (2 jaar ongeveer), dus zo heb ik er langer plezier van :)
 
Ik zie dit topic voorbij komen, dus even neuzen.. erg leuk bakje! Juist door de achterwand horizontaal te doen lijkt het breder.
 
Dankjewel Foxy! :)
Ik had daar niet eens over nagedacht toen ik de achterwand plaatste, maar het is wel prettig inderdaad. Nu lijkt de bak niet zo uit-proportie hoog als wanneer hij rechtop zou staan :)
 
Mooi! Scholen de Normani een beetje?
 
Het is al een tijdje geleden, toch maar even wat van me laten horen. De normani's scholen vrij mooi, ze zitten altijd wel in een groepje, niet volledig door de bak verspreid. Ondertussen zwemmen er ook een groepje van 10 japonica garnalen door de bak, alsmede een groepje van 2m4v Aphyosemion australe. Maar foto's zeggen meer dan 1000 woorden, dus..


xU7x3RL.jpg


a4c8tMd.jpg


XWPXus7.jpg


ssivTCQ.jpg
 

Terug
Bovenaan