Mutt tank


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,329
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Wat ik reeds eerder vermelde, stuur ik feitelijk alle guppen en endlers wat niet voldoende aan mijn criteria mbt de eigenschappen van hun stam voldoen richting mijn mixbakken. Die mixbakken noemen ik mutt tanks. Mutt guppen kunnen allerlei guppen betreffen die niet echt tot een stam behoren. In die bakken mogen ze van mij door elkaar heen gaan kruisen. En dan komen er weleens hele fraaie exemplaren eruit, zoals dezen bijvoorbeeld.
IMG_7443.jpg
IMG_7469a.jpg
IMG_7454.jpg
 
Dat zijn inderdaad mooie vissen en een lust voor het oog.
 
Maar hoe vol zitten die bakjes op ten duur? je hebt toch ook maar een x capaciteit.
andere kwekers die voeren "misbaksels" op, daar kan je van vinden wat je vind maar is ook een oplossing.
 
Hele mooie exemplaren inderdaad!

Ik heb in mijn bak nu een hele mooie van 9weken zitten. Hij wordt met de dag mooier.
20221130_224617.jpg
 
Mooie voedervisjes, Stan. 😜
LOL! Alleen zieke visjes worden bij mij opgevoerd aan mijn krabjes.
Maar hoe vol zitten die bakjes op ten duur? je hebt toch ook maar een x capaciteit.
andere kwekers die voeren "misbaksels" op, daar kan je van vinden wat je vind maar is ook een oplossing.
Zoals de meesten onder ons zit er uiteraard een grens aan de te besteden ruimte in het huis danwel in de ruimte in de bakken zelf. Maar goed, ik ben hier op het forum één van de uitschieters in het aantal bakken en vissen die ik thuis heb. Maar dan nog als het te vol raakt, dan heb ik mijn eigen netwerk nog waar ik ze kwijt kan. En anders zijn er altijd nog wel winkels die er belangstelling bij hebben. Doch tegenwoordig gaat dat dan wat officiëler met bewijs van inkoop bij hen. En dat is ook prima. En anders vinden ze wel particulier hun weg naar een iemand. Ik heb totaal geen problemen om van overschot af te komen. En vergeet niet dat ik al jaren op relevante aangelegenheden zoals beurzen sta met mijn vissen.
 

Terug
Bovenaan