Moppentappen!


Ach jah, zolang ze niet struikelt šŸ‘ (mogen we ons wel zo uitlaten hier?)
 
Die zat in de vorige regering . Die had 26 milj mondmaskers laten verbranden omdat de opslag ervan teveel geld kostte . Toen ze daar vragen over stelde wist ze van niks .
Een reportage hier heeft zwart op wit bewezen dat zij hiervan de opdracht gaf .

oh die zat in de vorige regering...

Nouja begrijp me niet verkeerd, iedereen mag zijn zoals hij/zij wilt, en je zal mij niet horen over mensen die te zwaar zijn (daar val ik ook onder). maar om als minister van volksgezondheid dan echt een zwaar geval obese neer te zetten... tja.

van die mondmaskers had ik niet meegekregen, maar wat een lampie zeg :rolleyes:
 
Ja ze hebben wel eerst hun eigen wereldrecord wat scherper (land zonder regering) geplaatst en dan zijn 7 partijen die de verkiezingen verloren hebben beginnen samen hokken .
Ik zeg @jessicapilon als minister van volksgezondheid jij als minister president @Nicolientje-W als Minister van kunst en Cultuur @willem666 Minister van Socialdistancing ;)
 
Ik zeg @jessicapilon als minister van volksgezondheid jij als minister president @Nicolientje-W als Minister van kunst en Cultuur @willem666 Minister van Socialdistancing ;)
Ben ik helemaal voor te porren, ga ik vooral veel snoepreisjes naar culturele dingen maken en alles in eigen zak steken, oja en als je tegen ben hebbie pech want dat is mijn beleid: geen beleid is ook een beleid :LOL:
 
1603908053458.png
 
Ben ik helemaal voor te porren, ga ik vooral veel snoepreisjes naar culturele dingen maken en alles in eigen zak steken, oja en als je tegen ben hebbie pech want dat is mijn beleid: geen beleid is ook een beleid :LOL:
Eigen zak eerst en wij zijn tenminste eerlijk we komen er voor uit . Noemen wij de nieuwe politiek !!!
 
Heel wat jaren terug zat er een Honda Motoren dealer net naast de zusters (al weet ik echt niet meer of die er toen al zat)
Maar goed het parkerendrama in Groningen is er al vanaf dat er auto's zijn, dus uitlaatje accu en windscherm voor de Goldwing besteld en opgehaald
Zaterdag smorgens om half 10 de auto maar even op de Nieuwstad (ook zo'n vleeswarenstraatje zeg maar..) neergezet toen mocht dat nog want daar was altijd wel plek zat, ja nee logisch toch..

Ik en mn maat lopen om het huizenblok heen, komt niet de vader van een andere kameraad uit zo'n deurtje, maat gelijk loeihard en niet de te missen.. Heeeeey De Vries.. je hebt em toch wel gewassen hĆØ, want mem ruikt alles.
Je hebt nog nooit iemand zo snel van het toneel zien verdwijnen, maarja die kameraad was echt wel net de laatste die je zou mogen betrappen he.. die bleef wel doorgaan later ook
Die jongen ophalen om te gaan snoeken, en dan hij eerst kijken of paps in de tuin was en dan, 'ja opschieten niet zo ouweHOEREN*, heitie weer in de stress zoef huis in..

Geen mop maar wel een leuk verhaal



*
Betekenis ouwehoeren:

ouĀ·weĀ·hoer (de; m,v; meervoud: ouwehoeren) (Nederland; informeel)
1 iem. die maar wat kletst
2 iem. die langdurig praat ouĀ·weĀ·hoeĀ·ren (ouwehoerde, heeft geouwehoerd)
(Nederland; informeel)
1 vrijblijvend praten
2 langdurig praten; = zaniken
Ā© 2020 Van Dale Uitgevers
 
Niet omdat het water zo schoon is.
Hooguit omdat het water compleet anders is. EC en pH.
 
Vooral de ec want er is ongeveer twee liter ā€œwater verbeteraarā€ en ā€œbactostartā€ in gekwakt. Ach ja :juggle:
 
Noujah zeg, +- 4weken is toch al gauw 5weken en een paar dagen oftewel gelijk aan 7 weken. Simple maths šŸ¤·
 

Terug
Bovenaan