mooie L vormige bak


R

Rvk

Guest
Ik heb hier een zeer mooie aparte bak.nu ik zelf tog graag weer een rechte bak zou willen ben ik benieuwt wat ik hier voor kan vragen .het gaat om een bak van 150x50x50 met een diep gedeelte van 110 diep .er zit een overloop in en je zou hem aan 2 kanten kunnen gebruiken of als roomdiver ofzo omdat er aan bijde kanten schuifdeurtjes zitten .het glas is 15mm dik maar er zitten wel wat krassen op .de dekplaten zijn ook van glas en mooi afgewerkt met achterwant btn .evt met licht en pomp maar mijn vraag is wat ik kan vragen voor deze bak
20130430_142716.jpg
[/url][/img]
 
Eerlijk ik denk dat je hier net iemand voor moet vinden die het mooi vind, en is vrij on praktisch als je mij persoonlijk vraagt niet voor niks dat je zelf terug naar een normale bak gaat.

De waarde daalt snel denk als je er 100-150� voor krijgt je blij mag zijn maar zoals gezegd je moet maar net iemand vinden die er wat mee kan
 
Ik weet niet of de bak ervoor geschikt is maar mij lijkt dit een praktischere bak als je het meer als terrarium of schildpadden verblijf ziet? Misschien dat er dan ook meer mensen ge�nteresseerd zijn en dus de waarde wat stijgt? Heb er verder geen verstand van maar kwam in me op toen ik de bak zag
 
Het was een zee aquarium . Ik heb er een tropisch zoet van gemaakt .
 
Als het van mijn vrouw mocht ( ze kijkt net even mee ) dan was 200 euro het mij zeker waard.
even voor de voorstelling nog , wat zijn de precieze maten en het gewicht ?
 
Het is een bijzondere bak, maar lijkt mij echt een crime met schoonmaken.
 
Nouja, dat je er nog 1 van hebt gevonden maakt hem niet minder bijzonder vind ik. Als ik op mijn eigen bak google vind ik er honderden.....en zo uniek is de Rio180 ook niet ;)
 
Jullie hebben allemaal glijk .hij is nu zeker niet bijzonder meer ;( de kitnaat heeft het begeven en al het water is me de woonkamer ingelopen pfffff :regen: dus dit topic kan gesloten worden
 

Terug
Bovenaan