Moet ik me zorgen maken?


M

Mama_Sab

Guest
Goedemorgen, mijn garnaal ligt op zijn zij met zijn pootjes en scharen druk te spartelen en af en toe beweegt hij zich een stukje opzij, moet ik mij nu zorgen maken ? of ik hij aan het verschalen?

kYj1EMS4CXh35uFBa-QF3INuEh6wf-QZ.jpeg
 
Hoe lang is hij al bezig???
 
halfuurtje gok ik, net bij hem gekeken en toen zat ie weer op het garnalenflatje maar nog steeds druk met waaieren
 
Normaal klinkt het niet, maar als hij alweer op de pootjes is dan kan het meevallen. Normaal zie je een garnaal niet snel op de zij liggen. Althans bij mij niet.
Maar ik zou het even aankijken wat er gebeurt. Verder kun je er toch weinig aan doen denk ik.
 
Misschien heeft hij wat moeite met vervellen.
Inderdaad niet veel wat je er aan kunt doen.
 
Hij lijkt al wat meer de oude, hij kruipt weer tussen de planten door al blijft ie met zijn achterpoten waaieren en houd ie zich wat gekromd, dus misschien inderdaad moeite met vervellen
 
Je zou wat kunnen verversen met water wat ietsje kouder is dan in de bak,kan soms net het zetje zijn en baat het niet dan schaad het ook niet.
 
Vraagje, hoelang draait het bakje?
Wordt het water ook gefilterd?
 
De bak draait nu een paar maanden, heb gisteren nog een deel water ververst, ja het water wordt gefilterd.
 
Enne, hoe zit het met medebewoners? Is dit de enige garnaal die er last van had? Of heb je dit vaker gezien?
 
Nee nooit eerder gezien hij is de enige.
 

Terug
Bovenaan