Mix guppen, deel 5


Leuke video Stan en er zitten heel wat in dat bakje zo te zien.
 
Bestaat er inmiddels ook een Poecilia Stanovicia?
Dat zou wat wezen.
Een erkende vissoort met je eigen naam.
 
Leuke video Stan en er zitten heel wat in dat bakje zo te zien.
Dat is maar een klein deel die ik daar in had gezet voor het filmen. Gewoon wat uit de bak geschept en hier in gedaan.
Bestaat er inmiddels ook een Poecilia Stanovicia?
Dat zou wat wezen.
Een erkende vissoort met je eigen naam.
Zou wat zijn, he... :giggle:
Er zijn wel gupstammen die ik gecreëerd heb door de jaren heen die op de markt gekomen zijn. Maar heb nog nooit een stam naar mezelf vernoemd. Daar ben ik niet ijdel genoeg voor. Maar het is wel leuk om te zien dat mijn creaties de wereld over gaan...
 
Laatst bewerkt:
Dat is maar een klein deel die ik daar in had gezet voor het filmen. Gewoon wat uit de bak geschept en hier in gedaan.

Zou wat zijn, he... :giggle:
Er zijn wel gupstammen die ik gecreëerd heb door de jaren heen die op de markt gekomen zijn. Maar heb nog nooit een stam naar mezelf vernoemd. Daar ben ik niet ijdel genoeg voor. Maar het is wel leuk om te zien dat mijn creaties de wereld over gaan...
Als ik een P. Stanovicia zie schort ik de beëindiging van de hobby nog even op.🙂
Laat dit het teken zijn stan 🤣 ijdel hoef je niet te zijn joh! Het beest je heeft een naam nodig dan vind ik stanovica nog niet zo gek klinken! Over 100 jaar als alles al een naam heeft, mag je blij wezen dat jou naam zo ergens in zou staan! Dat is gewoon de luxe positie die wij als vroege aardbewoners hebben gekregen 😁
 

Terug
Bovenaan