mishandeling?


Nee,dat is niet gezond. Nog wel uit Hoogeveen.
 
Dit is wel heel erg, volgens mij heb je alleen een beetje gezond verstand nodig om te begrijpen dat deze dieren geen prettig leven kunnen hebben.
 
hoezoo is het erg dat ze uit hoogeveen komen :D
 
Je bent het toch niet stiekem zelf h� jeja? :p
 
"Bieden naar waarde." Niet handig om zoiets te zeggen.
 
Voor het zelfde geld zitten ze noodgedwongen tijdelijk in die bak en ziet de eigenaar zelf ook in dat dit niet goed is.
 
Dan nog kan er toch wel even dagelijks water ververst worden? Dat water is zo smerig als wat.
 
ik heb email gestuurd.

advertentie is nu ook verwijdert.
ze zitten er nog niet zo lang in......
 
Tijdelijk of niet. Voor een habbekrats koop je een vat van een kuub, waar de dieren het beter hebben dan in zo'n druppel water.

Ik ben ook niet voor niets dit topic gestart.

Marktplaats laat goed zien waarom een dergelijk topic nodig is.

Deze is ook fraai....

Als je dit soort dingen verzint ben je bij de geboorte niet helemaal goed aangesloten volgens mij.

Overigens zolang dit soort handelaren blijven bestaan, blijft onze hobby in gevaar.
 
jejachmi zei:
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/vissen-aquaria-en-toebehoren/m744890432-aquarium-met-kois.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

kijk ze heeft hem aangepast.

Wel apart dat ze alles in ��n koop weg wil doen! Zijn mensen die ze in een vijver doen gelukkig en dan dus geen aquarium willen. Zo verkoop je doelbewust dus iets wat niet kan.
 
Kenji zei:
Malloot zei:
Overigens zolang dit soort handelaren blijven bestaan, blijft onze hobby in gevaar.
Dit is een dierenwinkel, ik kom daar nog wel eens. Wat is er precies mis mee?

Door willens en wetens vissen te verkopen aan iedereen die het maar betalen wil en die ongeschikt zijn voor het gemiddelde huiskameraquarium en dus uiteindelijk niet de zorg krijgen die ze verdienen wek je onterecht de indruk dat onze hobby er in is van kommer en kwel.

Nijlbaarzen die meer dan 2 meter worden, Sidderalen die meer dan 1,5 meter worden, etc. etc. Allemaal vissen die zelfz voor Artis niet eenvoudig te huisvesten zijn.

Zulke winkels wens ik een spoedig faillissement.
 

Terug
Bovenaan