Mijn kleine stukje Azië (RJJ)


Ontzettend gaaf aan het worden en idd erg jaloers op zo'n mooie grote school :smitten:
 
Ik hoop het wel ja Alex :D over week of zes zullen de foto's er zijn met vis
 
Hoi Richard,

Dat is een leuk bestand, Betta smaragdina zie je niet vaak in een 'gezelschapsbak'.
Zal mooi ogen een school van 30+ Espei.
Succes en groetjes John.
 
Mooi bestand! Die Smaragdina staat ook hoog op mijn verlanglijstje van nog eens te houden vissen. En leuk ook dat je voor een grote school kleine vissen gaat, dat vind ik altijd veel leuker dan een kleine school grote vissen. Ben benieuwd!
 
Dank jullie.
Ik denk dat het mooi oogt met een lading kleinere vissen. Smaragdina vind ik erg mooi hoop wel dat het goed gaat met de rest straks.

Vandaag weer een stap gemaakt.... :D :D

Er was water!!!!!!
183749rrj_0_85_camer.jpg

122625rrj_0_85_camer.jpg
 
Net ook nog even mijn klep gepast gelijk nog ff plaatje van het beoogde totaal beeld
546636rrj_0_85_camer.jpg
 
Spoelwater verwijderen veel werk maar gelukkig heb ik hulp van Mega Mindy hehehehe :D
662995rrj_0_85_camer.jpg
 
dan is het in een draai klaar :D
 
Dan wordt hij leeggetoverd he :)
 
Hahaha jazeker dat ging me een potje snel :D

Nu nog wat aan het rommelen geweest 1e opzet hardscape
187312rrj_0_85_camer.jpg

311841rrj_0_85_camer.jpg

745643rrj_0_85_camer.jpg

Alle commentaar en tips zijn welkom :D
 
ik zou er wat meer water in doen :D
 
Hahaha en bedankt he Alex :D
Komt nog goed eerst nog heel even wachten op mijn planten zijn nog in bestelling :(
 
Flink druk geweest vanavond mijn panten zijn binnengekomen dus gelijk aan de slag gegaan met planten. En de start is een feit eindelijk is het dan zo ver hahahaha :D
836495rrj_0_85_camer.jpg

681382rrj_0_85_camer.jpg

119762rrj_0_85_camer.jpg
 
Mooi hoor. Ook die halve achterwand.
 
Mooi hoor. Ziet er goed uit
 
Mooi!, dat gaat een mooie groene bak worden zo.
 
Bedankt.

@Erik hoop wel dat het groen gaat worden kreeg gisteren alleen een beetje het vermoeden dat ik net ietwat teveel planten had besteld :)
 
Mini update vandaag CO2 aangeschaft en geplaatst ook nog een drijfplantje toegevoegd vanuit mijn nano bakje. Mijn vallisneria begint wat doorschijnend te worden maar dat is normaal toch geloof ik???

En nog maar 1 plaatje dan
227221rrj_0_85_camer.jpg


Vanavond weer verder met het meubel de klep gaat hopelijk gemonteerd worden als ie goed past :)
 
Klep is gemonteerd alleen gasveren moeten nog geplaatst maar moet nog even uitvogelen hoe :)
Dan nog drie kleine dingetjes en het meubeltje is af :D

Klepje open
386384rrj_0_85_camer.jpg


Klepje dicht
858444rrj_0_85_camer.jpg
 
En het meubel is zo goed als af nog een klein beetje schuren en een klein beejte verf nodig maar dat is het dan ook wel. Zal denk ik dan maar verder gaan in een nieuw draadje voor het bakje zelf hoewel... Kan ik ook vragen om dit te verplaatsen en de naam te veranderen?


Dit is het eindresultaat en ik ben er blij mee :D
663624rrj_0_85_camer.jpg

289767rrj_0_85_camer.jpg

794318rrj_0_85_camer.jpg
 
Dat is een deftig meubel meubel geworden!
 
Ziet er goed uit Richard en als er iets in de titel moet worden veranderd dan roep je maar hoor.
Dan kunnen we er wel een FA van maken ;). Je weet me te wonen he :D.
 
Bedankt heren,

@John ja ik weet het komt goed fotoalbum en andere naam stuur ik nog wel even pb voor binnenkort als ik uit naam ben hehehe
 
Mooi project, zeer modern en strak !
 
Zo staat het er nu bij higrophila groeit als kool :) crypto's beginnen aan te slaan als ook pogostemon alleen vallisneria doet het nog niet zo goed. Verder hebben de visjes uit mijn nano een upgrade gekregen nu leven in het bakje dus 7 danio margeritatus en twee otocinclus dee gaan nog naar een ander huis ivm het feit dat ze niet voorkomen in het gebied wat ik voor ogen heb.

Zo staat het erbij na paar week draaien
662345rrj_0_85_camer.jpg


@pol bedankt :)
 

Terug
Bovenaan