Mijn biotoopblogjes


jerre050978

Well-known member
Lid geworden
2 maart 2005
Berichten
2,304
Locatie
Aalst
Mag ik vragen waarom je dat in het Engels doet?
 
Mag ik vragen waarom je dat in het Engels doet?
Engels is de voertaal binnen biotoopaquaristiek. Het publiek dat mijn blog leest is internationaal, evenals de eigenaar van de website waar ik publiceer. Het leek me niet echt opportuun om nog eens alles te vertalen :p
 
Ja maarja,is wel het nederlandstalig aquariumforum hier hé! ;)

Wel hele mooie aquariums zijn het!
 
Laatst bewerkt:
Prachtig! Heb je een mogelijkheid tot meer foto's van je Sumatra bak? Is een beetje hetzelfde idee dat ik zou willen bereiken met mijn Borneo project.
 
Engels is de voertaal binnen biotoopaquaristiek. Het publiek dat mijn blog leest is internationaal, evenals de eigenaar van de website waar ik publiceer. Het leek me niet echt opportuun om nog eens alles te vertalen :p

Aha, dan is het me duidelijk hoor:)
 
Super, dankjewel! Ik ga er even naar kijken.
 
Foto's bekeken, filmpje verslonden! Prachtige bak, Jeroen, ik ben bewonderaar.
Je Leeri's zien er schitterend uit en de Botia's (al is het niet mijn favoriete dier) lijken erg blij te zijn met de ruimte die je ze geeft.
 
Foto's bekeken, filmpje verslonden! Prachtige bak, Jeroen, ik ben bewonderaar.
Je Leeri's zien er schitterend uit en de Botia's (al is het niet mijn favoriete dier) lijken erg blij te zijn met de ruimte die je ze geeft.
Mooi compliment! Ik hoop dat je er inspiratie uit haalt.
 
Dat zeker, ik zoek me blind naar mooie Azië biotopen, maar het is moeilijk om bakken te vinden die echt proberen de natuur naar voren te halen.
Vooral in Nederland is het moeilijk, de meeste mensen gaan toch voor Amazone bakken en zelfs dan is het weinig ECHT biotoop gericht.
Ik hoop dat ik in de buurt kan komen van deze bak!
 

Terug
Bovenaan