Mijn bakjes (Sailjo)


nee, maar ik denk met de vervellingen dat ze wel "schoner" worden. Ik had laatst echt een vervelling van een bealgde waaierhand en volgens mij was die nadien veel netter
zie hier de vervelling
 

Bijlagen

  • bealgde.jpg
    bealgde.jpg
    65.9 KB · Weergaven: 86
Leuk voor in de kerstboom :Dk
Da's best bizar.
 
Is de garnaal na het vervellen nu dan ook algvrij?
 
Ik heb net alle pagina's even doorgespit, mooie bakken hoor.
Jouw waaier hand- en blauwe garnalen vindt ik ook top.
 
gelukstreffer geloof ik. Was eigenlijk een beetje hun gedrag aan het bestuderen. Ik vermoed dat deze foto een mannetje en vrouwtje zijn
 
ik dacht dat jij dat zo kon vertellen John, valt me dat weer tegen....
 
ik dacht dat jij dat zo kon vertellen John, valt me dat weer tegen....
Ja, het valt me ook al tegen dat hij niet eens even de wetenschappelijke benaming van de dieren opdreunt.
 
Ja, het valt me ook al tegen dat hij niet eens even de wetenschappelijke benaming van de dieren opdreunt.
daar ben jij altijd wel goed in Ben
 
Ik dacht ook dat we daar Ben voor aan boord hebben:DD
 
Ziet er goed uit toch?
 
ben er zeker tevreden mee. Enige is dat er nog wat minder vissen in de grote mogen. Maar daar ben ik mee bezig
 
Ziet er mooi uit sailjo, mooi met die lange vallisneria. Ik mis dat hier wel een beetje :)
 
je kan zo wat krijgen hoor
 
Ziet er schitterend uit šŸ‘
 
Heb je onze bak gezien? Daar moeten we binnenkort met de hark doorheen ben ik bang :)
je had toch nog ergens een plekje waar iets het niet zo goed deed?
 
ben er zeker tevreden mee. Enige is dat er nog wat minder vissen in de grote mogen. Maar daar ben ik mee bezig
Hoezo? Toch juist gaaf een grote school. Zijn hier een deel vd kubotai omgevallen. Van 27 naar rond de 20. Hier gaan er zeker meer bij, want dit is me te weinig.
 
Hoezo? Toch juist gaaf een grote school. Zijn hier een deel vd kubotai omgevallen. Van 27 naar rond de 20. Hier gaan er zeker meer bij, want dit is me te weinig.
grote school is ook prima, maar er zitten hier te veel soorten in.
 
Geweldig šŸ˜
 
20220728_195444.jpg

de grote bak staat er momenteel zo bij. Er is wat uitval geweest door bedorven voer maar alles begint gelukkig weer te stabiliseren

.
het water gedeelte van het paludarium doet het verder prima. Heb jonge habrosus gezien en er zwemmen ook nog wat kikkervisjes in.
 

Bijlagen

  • 20220728_200202.jpg
    20220728_200202.jpg
    584.6 KB · Weergaven: 45
Diepvriesvoer Annemarie?
 
Ik geef dagelijks diepvries en gelukkig nog nooit ellende gehad maar goed als het een keer ontdooid is geweest dan kan het misgaan.
 

Terug
Bovenaan