Mijn bakjes (Sailjo)


20200515_193215.jpg


ook de andere bak is erg veranderd. Hier moeten nog wat meer achtergrond planten in en nog wat op de voorgrond.

Ook hier wil ik de techniek nog wat meer weggewerkt hebben en de achterkant vervangen door zwarte folie
 
Geweldig leuk filmpje, en dan dat muziekje erbij, maakt het helemaal af!:smitten:
 
dank je, als je dat beest zo ziet is het een onbeholpen knaap die overal doorheen wil gaan. Toch lijkt het erop dat het geen kwade opzet is, ondanks dat er wel eens gezegd wordt dat het soms wel eens een agressievere vis kan zijn
 
Ik vind 'm in ieder geval mooi, maar ik ben best wel een meerval-fan.
 
Als ik die Hommelmeerval zie gaan dan moet ik denken aan het liedje opzij, opzij, opzij maak plaats......... :DD
 
Topic gemist omdat ik een tijd niet zo actief was op het forum.
Erg mooie bakken :thumbs:
 
Als ik die Hommelmeerval zie gaan dan moet ik denken aan het liedje opzij, opzij, opzij maak plaats......... :DD

ja, dat nummer zou ik er eigenlijk onder moeten hebben, maar toch. Het lijkt me niet een verkeerd beestje toe ....

Topic gemist omdat ik een tijd niet zo actief was op het forum.
Erg mooie bakken :thumbs:

dank je, er is ondertussen nog een bakje bij gekomen voor de garnalen daar deze allemaal opgevreten waren bij de betta's en bij de guppen zag ik ook niet meer zo veel zitten. Ik zal daar binnenkort nog eens een goede foto van maken
 
direct maar doen, anders blijft het er vaak weer bij
de inrichting is zeker nog niet naar mijn wens, maar moest het even doen met de middelen die ik had op dat moment:

20200602_120853.jpg
20200602_120949.jpg
20200602_121015.jpg
 
Leuke garnaaltjes zo! Het mag dan nog niet helemaal naar jouw wens zijn, maar het ziet er wel leuk uit!
 
direct maar doen, anders blijft het er vaak weer bij
de inrichting is zeker nog niet naar mijn wens, maar moest het even doen met de middelen die ik had op dat moment:

Bekijk bijlage 300189Bekijk bijlage 300190Bekijk bijlage 300191

Jij bent nog niet tevreden maar ik kan dan niet anders zeggen dat je al goed op weg bent.

Leuke garnaaltjes zo! Het mag dan nog niet helemaal naar jouw wens zijn, maar het ziet er wel leuk uit!

Dat dus, als ik de andere bakken heb gezien ga je ook hier weer iets prachtigs van maken.
 
Daar zullen de garnalen blij mee wezen :thumbs:
 
Doet het goed en erg mooi.
 
Daar zullen de garnalen blij mee wezen :thumbs:

voor hun zal de inrichting wel niet zo veel schelen, maar ik vind het er zo wel mooier uitzien.

Doet het goed en erg mooi.

ik ben nu al weer een stuk meer tevreden, spons filter is beter voor de baby garnalen, verwarming is nu wat meer weggewerkt en nu mag het verder nog wat gaan groeien


Heel mooi bakje zo!

Dank je, ben er zeker ook wel blij mee zo . Heb er nu mooi zicht op, staat naast de computer , en de capriolen van de garnalen zijn zo mooi te volgen. Ook hebben ze nog gezelschap van 5 ( nieuwe ) baby visjes en 5 ember tetra / vuurzalmpjes ( wil nog uitbreiden naar 10 denk ik ) . Mochten deze laatste toch meer ruimte nodig hebben dan kunnen ze nog naar de grote bak
 
Mooi bakje! Het mos zullen de garnalen zeker waarderen :)
 
Mooie visjes Annemarie en die kunnen nu mooi uitgroeien.
 
Leuke vissen en een mooie bak
 
dank allen, ik zat er al een aantal maanden naar te kijken, na mijn bezoek aan @rjoemman en het zien van zijn grotere versie van de snowball was ik helemaal overstag. Ik hoop dat ze nog een mooi stukje mogen groeien ( niet het formaat van Raoul natuurlijk ) en dat ik er lang van mag genieten
 
Laatst bewerkt:
vandaag de juwel achtergrond poster eraf en zwarte folie erop, bak is nog troebel door de ww en ik kon mijn visdraad niet meer vinden, dus er hangt nu nog ff een witte draad voor de drijvers.
Ook aan de boven/achterkant staan nu planten, maar die moeten nog even beter erin. Foto's volgen nog
 

Bijlagen

  • 20200706_203019.jpg
    20200706_203019.jpg
    90.5 KB · Weergaven: 138
Laatst bewerkt:
Mooie bak hoor. Heeft John je geholpen met plakken?
 
John zit achter het behang geplakt
 
Mooi hoor! Moest je het aquarium nog verplaatsen voor het plakken van de folie?
 
Mooi hoor! Moest je het aquarium nog verplaatsen voor het plakken van de folie?

ja, voor het verversen de bak een stuk leger gemaakt en naar voren kunnen schuiven. Folie ertegen aan en weer kleiner stukje terug daar er nu nog wat achter staat
 
Je hebt niet echt om mijn mening gevraagd verder maar ik vind het echt een ware verrijking van je bak! Dat zwarte staat echt heel erg mooi hoor. :petjeaf:



En die kroketten en frikadellen blijft toch een terugkerend onderwerp iedere keer hé?! :juggle:
 
Je hebt niet echt om mijn mening gevraagd verder maar ik vind het echt een ware verrijking van je bak! Dat zwarte staat echt heel erg mooi hoor. :petjeaf:

Dank je, en ja, een ieder zijn mening stel ik op prijs hoor


En die kroketten en frikadellen blijft toch een terugkerend onderwerp iedere keer hé?! :juggle:

ach, het is hem zo gegund hoor, hij zit nog stevig achter de ducttape dus .....
 

Terug
Bovenaan