Mannetje of vrouwtje


Kas02

Well-known member
Lid geworden
8 februari 2021
Berichten
68
Locatie
Noord-Holland
Hallo allemaal, ik zal me van de week even wat uitgebreider voorstellen in het daarvoor bedoelde topic.

Sinds gisteren hebben er 3 guppen hun intrede gedaan in mijn ingedraaide bak. Het is mijn eerste aquarium en dus ook voor het eerst dat ik guppen heb. Ik heb me redelijk goed ingelezen en heb er bewust voor gekozen om 3 guppenmannen te nemen. Deze heb ik via iemand uit de buurt overgenomen in de veronderstelling dat het 3 mannen zijn. Nu ik ze goed bekijk is er één gup waar ik twijfels over heb. Bij 2 guppen zijn het overduidelijk mannetjes maar bij onderstaande gup weet ik het gewoon niet zeker.

Wie kan mij vertellen welk geslacht deze heeft :)?

20210208_174025.jpg
20210208_173811.jpg
 
mannetje maand of 4 oud nog niet helemaal volgroeid gaat waarschijnlijk nog wel wat meer kleur krijgen
 
Dat stelt me gerust. Dank voor de snelle reacties!
 
Nou als leek leer ik zeker graag iets bij....................aan wat zie je dat nou?:unsure::unsure::unsure::unsure:
 
Ik heb dus al die vergelijkingsplaatjes er ook bij gepakt maar ik vind het bij deze lastig te zien. Bij de andere 2 is het overduidelijk.
 
@jessicapilon (y) Is er ook iets dergelijks om kardinalen uit elkaar te houden?
 
die zijn dan waarschijnlijk net een maandje ouder deze is nog niet helemaal volwassen.
 
Ik vind dit erg gender bevestigend.
Gewoon keihard beweren: Dat Is Een Man.
Heeft iemand die arme gup iets gevraagd?
 
Ik vind dit erg gender bevestigend.
Gewoon keihard beweren: Dat Is Een Man.
Heeft iemand die arme gup iets gevraagd?
Las toevallig vandaag in het nieuws op twitter dat er een wet in de maak is die tegen discriminatie is van lhbti en gehandicapten, dus er is hoop voor deze kwestie :LOL:
 
Zegt iemand met de naam "Guppeman"...🤣
Aha! Maar ik sta achter die naam.
Ik heb zelfs keuringsrapporten van defensie waar het op bevestigd wordt: geslacht: mannelijk.
Niet eens 'man' maar 'mannelijk'.
Nou, dan ben je man hoor.
Dan mag je zo in de Hornbach reclame.
 
ik praat er dagelijks tegen.
maar antwoordt krijg ik gelukkig nog niet.
 
Als ze zwijgen zullen t geen vrouwtjes zijn:oops:
 

Terug
Bovenaan