Mannen of Vrouwen Of Beide ?...


musketier

Well-known member
Lid geworden
20 november 2008
Berichten
258
Leeftijd
70
Locatie
Kop van NH
Als ik over enkele weken op zoek ga naar kleine sluiertjes voor mijn bak, wat is dan "wijsheid"

Alleen mannen of alleen vrouwen ?

Ik zit zeker niet te wachten op eieren en jongen en "gedoe " tussen mannen en vrouwen.

[ dat heb ik al genoeg meegemaakt in mijn leven ]

Ik heb een winkel gevonden die ze ook verzend, dus ben geheel afhankelijk van hun eerlijkheid en

betrouwbare medewerking betreffende gezondheid etc etc van de vissen die ik wil [ ik heb daar wel vertrouwen in ;) ]

---
 
Ik ben zelf geen expert, maar ik geloof dat als je enkel vrouwtjes hebt, je in de problemen komt omdat ze hun eitjes dan niet kunnen afzetten als ze zo ver zijn. Ik heb zelf twee mannetjes en dat gaat prima samen. Een mannetje en een vrouwtje kan volgens mij ook, kans dat je kleintjes krijgt is klein, want ze eten de eitjes (of de kleintjes als die toch zo ver komen) gewoon op.
 
Als ik over enkele weken op zoek ga naar kleine sluiertjes voor mijn bak, wat is dan "wijsheid"

Alleen mannen of alleen vrouwen ?

Ik zit zeker niet te wachten op eieren en jongen en "gedoe " tussen mannen en vrouwen.

[ dat heb ik al genoeg meegemaakt in mijn leven ]

Ik heb een winkel gevonden die ze ook verzend, dus ben geheel afhankelijk van hun eerlijkheid en

betrouwbare medewerking betreffende gezondheid etc etc van de vissen die ik wil [ ik heb daar wel vertrouwen in ;) ]

---
Sluiers van het formaat dat in jouw bak past zijn nog te jong om onderscheid tussen de sexen te laten zien. Dan zijn ze rond een jaar oud en dan nog is het lastig te zien. Ik heb drie dames en dat gaat goed. Twee mannen samen gaat ook goed, bij Sluiers is er geen agressie onderling. Als je er een actieve man bij hebt zitten en een vrouwtje gaat ze kuit schieten en legt ze eitjes. Dit belast je water extra, hoewel ze de eitjes zelf opeten. Ik denk dat het bij jou dus een kwestie van afwachten wordt;))
 
Sluiers van het formaat dat in jouw bak past zijn nog te jong om onderscheid tussen de sexen te laten zien. Dan zijn ze rond een jaar oud en dan nog is het lastig te zien. Ik heb drie dames en dat gaat goed. Twee mannen samen gaat ook goed, bij Sluiers is er geen agressie onderling. Als je er een actieve man bij hebt zitten en een vrouwtje gaat ze kuit schieten en legt ze eitjes. Dit belast je water extra, hoewel ze de eitjes zelf opeten. Ik denk dat het bij jou dus een kwestie van afwachten wordt;))

Dan ga ik het idd maar gewoon afwachten wat het zijn [ ook wel spannend :DD ]

---
 
Het blijft jammer dat je weigert te reageren op berichten die jou niet aanstaan. Ondanks alles veel succes natuurlijk! :petjeaf:
 
Het blijft jammer dat je weigert te reageren op berichten die jou niet aanstaan. Ondanks alles veel succes natuurlijk! :petjeaf:

Ik reageer gewoon niet meer op berichten waar al uitgebreid over gesproken

is en waar wij van mening verschillen , dus jouw berichten zijn nutteloos ;)

---
 
Zonde. Want ook in dat topic lijk je inhoudelijk niet te willen reageren. :juggle:
 

Terug
Bovenaan