Mag een vis boerenkool?


B

Bumblebiekje

Guest
Hoi hoi, even een korte vraag...

Mijn vriend gaat zo boerenkool maken (mjummie) maar we hebben nog wat over uit het zakje. Mogen vuurgarnaaltjes of platy's, guppen, ancistrus dit eten of liever niet in het aquarium doen?

Bedankt!
 
Ik weet van garnalen dat ze er gek op zijn (hier dan tenminste) de andere vissen weet ik niet maar mag niet met zout gekookt zijn want dan kan het slecht voor o.a. de garnalen zijn heb ik me laten vertellen.

EDIT- gewoon eerst een heel klein stukje proberen en verder niet heel lang in de bak laten liggen ivm de waterwaarden.
 
Het komt gewoon rauw uit het zakje. Misschien moet ik het dan even in een kopje water opwarmen in de magnetron of gewoon rauw net als salade geven? (Bedankt voor snel antwoor trouwens)
 
Rauw zijn ze er meestal niet gek op maar je kan het ff in de magnetron wat zachter laten worden idd.
 
Oke, super seabait!

Case solved!
 
ze lusten er ook graag een gehaktbal bij! ;)
 
Kippen zijn ook dol op boerenkool. :)
 
Goldie83, hahaha. Ja Botia, maar hoe zit het met de gehaktbal. ( Het is tenslotte gehaktdag )
 
Ze hebben pech, heb geen friteuse thuis en de unox worst heb ik zelf verorberd... En lekker dat het was, smikkel smikkel :)
 
Cidaan zei:
Goldie83, hahaha. Ja Botia, maar hoe zit het met de gehaktbal. ( Het is tenslotte gehaktdag )
Kippenmhouden wel van vlees. En hoe gek het ook klinkt met name Kipfil� is favoriet. ;)
 
Whahahhaha
Hier eten de kippen gewoon muizen... kat doet niks.. :rolleyes:
 

Terug
Bovenaan