Maar even voorstellen, uiteindelijk wel zo netjes


Erdna

Well-known member
Lid geworden
14 oktober 2018
Berichten
51
Leeftijd
55
Hallo allemaal,
Ondanks dat ik al een tijdje lid ben van het forum heb ik me nog nooit voorgesteld. Ik ben nu eenmaal wel een lezer, maar niet zo'n prater/schrijver.

Mijn naam is André en ik ben inmiddels al een jaar of 20 in het bezit van een aquarium, mijn jeugd niet meegerekend. Het bakje dat toen op de schoorsteen stond met daarin enkele guppen mag geen aquarium genoemd worden. Gelukkig is er op dat gebied een hoop verbeterd.
20 jaar geleden een Juwel Vision 180 aangeschaft met een schooltje corydoras auneus, een schooltje Kardinalen en een paartje diamant goerami's. Na 14 jaar dit aquarium ingeruild voor een Rio 450. Deze draait inmiddels alweer enkele jaartjes, ik zal hiervan een fotoalbum uploaden, daar is dit item op het forum tenslotte voor bedoeld.

Groet,
André
 
Welkom André.
 
Welkom Andre.

Toevallig de broer van gebruiker @treb ?
 
Welkom Andre.

Toevallig de broer van gebruiker @treb ?
Ach de meeste namen komen inmiddels vaker voor, en dan moet je wat verzinnen. ik ben wel familie van enkele aquariumloze berts, dus volgens mij is dit niet mijn broer, misschien toch even aan mijn vader vragen als mijn moeder er even niet is.
 
Welkom!
 
Daniel,met alle respect,maar ik begrijp niet echt wat ik met deze reactie moet.
 
Daniel,met alle respect,maar ik begrijp niet echt wat ik met deze reactie moet.
Was een grapje. Jullie gebruikersnaam is in beide gevallen de naam andersom. Sorry voor het storen :sorry:
 
;) Ok,maar ik heb mijn gebruikersnaam ook omgedraaid,waarom,? in een opwelling soms antwoord ik met bert,en soms met treb.Maar het is niet storend hoor,ik was een beetje voorzien van het idee dat ik mij ooit niet voorgesteld had,zo kwam het bij mij over,no problems,,
 
;) Ok,maar ik heb mijn gebruikersnaam ook omgedraaid,waarom,? in een opwelling soms antwoord ik met bert,en soms met treb.Maar het is niet storend hoor,ik was een beetje voorzien van het idee dat ik mij ooit niet voorgesteld had,zo kwam het bij mij over,no problems,,
Oh Bert (of Treb!), ik hou gelukkig echt niet bij wie zich wel of niet heeft voorgesteld en dat maakt mij ook helemaal niet uit. Toen ik een omgedraaide naam zag moest ik gewoon even aan jou denken. Dat is alles!
 
:thumbs:
 
Welkom op dit prachtige forum André! :petjeaf:
Ik ben erg benieuwd naar je foto-album topic. Plaats je hier even een link als je deze aangemaakt hebt? Je kunt hem ook in je handtekening zetten zoals velen hier doen. Dan is hij gemakkelijk terug te vinden.
 

Terug
Bovenaan