Lucy's zout


L

Lucy

Guest
Eindelijk is ie er. Na een zoektocht van een klein Nano bakje met zeewater thuis gekomen met een 130 ltr bak. Klein verschilletje, maar mag de pret niet drukken. T Zout en Levend steen zit er in en nu maar wachten en geduld hebben :)

Ik weet helaas nog niet hoe ik hier een foto kan plaatsen, maar dat komt nog wel.
 
Ik zal je
vertellen dat ik het merk niet meer weet hij is een half jaar oud, rond glas 3 kleuren led verlichting blauw - wit of beide - 50 bij 50 bij 37 aan water oppervlak. Met onderkast, t lukt me niet met die foto's
 
Ik had levend steen gekozen met een paarse gloed, heb nu het blauwe licht er op en er verschijnen allemaal knaloranje plekken op de stenen Schitterend!
 
Ik moest een pagina uploaden en dan weet ik niet hoe het te doen..
 
Foto staat toch in je afbeeldingen?

Laad het programma.

Tot je het blauwe ziet. dan selecteer bestand. bij jouw foto,s.
Aanklikken, dan Upload naar Forum.

Zie je de Code, die kopieren en hier plaatsen.
 
Nou op hoop van zegen :)

242549lucy_0_82_lucyszout2jpg.jpg
 
Toch problemen met dit fotoprogamma hij wil hem iedere keer opnieuw instaleren, zal wel met mijn virusscan te maken hebben. Nou ja 1 foto staat er op
 
Lucy zei:
Toch problemen met dit fotoprogamma hij wil hem iedere keer opnieuw instaleren, zal wel met mijn virusscan te maken hebben. Nou ja 1 foto staat er op

Dat kan,bij mij wordt hij ook telkens tegen gehouden.
Dan laat ik hem zelf door.
 
Ik zit nog een beetje te klooien hier, heb net een bericht verwijderd was echt niet de bedoeling hoor! maar dacht dat mn reactie niet bij de tekst kwam te staan hihi nou ja nog ff oefenen hier
 
En ja ik ben er uit, het is de sera marin Biotop Cube 130
 
Geweldig Peter, daar ben ik erg blij mee, dank je wel voor de Bijsluiter. :D
 
Hij is schitterend houd alleen rekening met het feit dat het bolle glas je zicht van dichtbij iets vervormd. Daar heb ik niet meer bij stil gestaan, verder een juweel van een bak hoor!!
 
Leuk! Ik ben benieuwd :D. Steeds meer mensen op het AF gaat zout :)!

Ik heb ook een panorama vieuw... Valt opzich best mee. Gelukkig heeft een aquarium ook nog 2 andere mooie kanten :).
 
nilo1804 zei:
Leuk! Ik ben benieuwd :D. Steeds meer mensen op het AF gaat zout :)!

Ik heb ook een panorama vieuw... Valt opzich best mee. Gelukkig heeft een aquarium ook nog 2 andere mooie kanten :).


Ja,bij de Artimea,s. ;)
En op de aardappels,verder niet. :thumbs:
 
Echt niets voor jou Bertus?

@Lucy; Heb je de zandbodem er al in?
 
nilo1804 zei:
Echt niets voor jou Bertus?

@Lucy; Heb je de zandbodem er al in?

Nee, Je moet iets willen,als je niets anders heb.
En niet van,IK wil het ook.

Wat je hebt,goed verzorgen.
 
hoop niet dat je zand al erin heb?
dat gaat helemaal ver_algen,
beter doe je dat erin na je opstart periode!

sera 130 is een leuk bakje, alleen de ventilators, en de afschuimer (en vooral de afschuimer) laat te wensen over

als je de mogelijkheid heb, zou ik de standaard sera ps130 schuimer wel vervangen voor iets anders (hydor slimskim bijvoorbeeld)
verder een erg leuk bakkie! veel succes in de opstart!
 
Tja het zand zit er al in samen met steen formatie, ik ga het wel avonturen :)
 
Je kunt het er ook nu uitzuigen met een tuinslang bijv. en dan daarna het water weer terug gooien...
 
succes iig... ik zou het eruit halen..
je gaat er een enorme paarse flap / algen ellende aan overhouden als je het erin laat..

quincy een jongen uit belgie heft dit ook gedaan, nilo heeft hier ook de foto van gezien..

die heeft nu alleen maar ellende, doordat hij opgestart is met bodem
 
Dank voor de tip!! ik zal volgend weekend trachten het te verwijderen
 
ja en die quincy is een paar maanden geleden begonnen en heeft er nu echt veel ellende mee...


en qua inrichting? hou je t zo? leuke bak verder
 

Terug
Bovenaan