Lijm


Gdeleeuw

Well-known member
Lid geworden
13 april 2019
Berichten
199
Leeftijd
35
Goedenavond, is deze lijm geschikt om wat aquariumdecoratie vast te plakken?
 

Bijlagen

  • Lijm.jpg
    Lijm.jpg
    57 KB · Weergaven: 102
Zo lastig te zeggen. Als de lijm cyanoacrylaat is (staat op de verpakking als het goed is) dan kun je deze zonder probleem gebruiken.
Zelf vind ik gel handiger voor dit soort doeleinden.
 
De rechter niet; die is vloeibaar. Die linker zou je volgens mij moeten kunnen gebruiken (disclaimer - ik kan nergens ingrediënten vinden dus garanderen kan ik het niet). Tip van mij; draag rubber/wegwerphandschoentjes voordat je hele vingers onder zitten. Als je zeker wil weten dat je een veilige, goeie lijm gebruikt, neem dan zoiets als deze.
 
De rechter niet; die is vloeibaar. Die linker zou je volgens mij moeten kunnen gebruiken (disclaimer - ik kan nergens ingrediënten vinden dus garanderen kan ik het niet). Tip van mij; draag rubber/wegwerphandschoentjes voordat je hele vingers onder zitten. Als je zeker wil weten dat je een veilige, goeie lijm gebruikt, neem dan zoiets als deze.
Moest jij je vingers los snijden?
 
Ik koop zelf deze (klik)

ik heb geen idee wat het verschil is met die @LalaLaraSophie linkt, maar wat betreft hoeveelheid is het veel voordeliger. Droogt inderdaad niet snel uit, ik gebruik het wel voor andere klusjes in huis.
 
Ik koop zelf deze (klik)

ik heb geen idee wat het verschil is met die @LalaLaraSophie linkt, maar wat betreft hoeveelheid is het veel voordeliger. Droogt inderdaad niet snel uit, ik gebruik het wel voor andere klusjes in huis.
Volgens mij hoofdzakelijk t tuutje; misschien nog iets in de samenstelling om t geschikter te maken voor koraal maar kan t me bijna nie voorstellen.
 
Volgens mij hoofdzakelijk t tuutje; misschien nog iets in de samenstelling om t geschikter te maken voor koraal maar kan t me bijna nie voorstellen.
Op de reef glue zit in elk geval een tuutje met een kleine opening en dat kan er ook af. Net op de open tube gekeken. Cyanoacrylaat, geen verdere vermeldingen.
Misschien zit het in de consistentie van de gel.
 

Terug
Bovenaan