lichtkap openen


De kap is open, redelijk goed gegaan. Maar wat nu? Ik kan het nu vervangen maar volgens mij kan er niets aan repareren of meten.
 
Ja ik ben langs bertus gegaan, een nieuwe ESVA van hem gekocht en vervolgens ook nog twee nieuwe T5 buisjes moeten halen. Was een duur geintje maar alles werkt nu wel goed.
 
Nee,joh. Is niet duur.
Nieuw kosten ze tegen de 100 euro.(de kap,he.)

En, je had de laatste T5.
Dacht dat ik er meer had. Dacht.
Waarschijnlijk al in andere kappen gemaakt.

Ga ik gewooon met T8 verder. Heb ik ook nog wel liggen.
 
Ja Bertus, wat jij niet duur vindt, kan ik natuurlijk wel duur vinden. Het zal misschien niet duur zijn, maar ik was in totaal �45,- kwijt, dat vind ik vrij veel geld aangezien ik hier ook een tweedehands aquarium voor kan kopen. Ik weet ook wel dat ik er nu heel lang plezier van zal hebben maar het blijft voor mij een hoop geld.

Ik ben overigens wel blij dat je mij hebt proberen te helpen en dat ik bij jouw een ESVA voor een mooie prijs heb kunnen kopen.
 
Bulder zei:
Ja ik ben langs bertus gegaan, een nieuwe ESVA van hem gekocht en vervolgens ook nog twee nieuwe T5 buisjes moeten halen. Was een duur geintje maar alles werkt nu wel goed.

Toch een kanjer he die Bertus! ;)
Zal idd een fractie zijn van wat het normaal zou kosten dus zo kan je het ook bekijken natuurlijk.
Is geen goeiekope hobby iig!
 
Is geen goeiekope hobby iig!

Zie het als opstart.
Nieuw gaat langer mee,he.
Dus geen terugkomende kosten.

Zo, alle bakken schoon water.
 
Bulder zei:
Ja Bertus, wat jij niet duur vindt, kan ik natuurlijk wel duur vinden. Het zal misschien niet duur zijn, maar ik was in totaal �45,- kwijt, dat vind ik vrij veel geld aangezien ik hier ook een tweedehands aquarium voor kan kopen. Ik weet ook wel dat ik er nu heel lang plezier van zal hebben maar het blijft voor mij een hoop geld.

Ik ben overigens wel blij dat je mij hebt proberen te helpen en dat ik bij jouw een ESVA voor een mooie prijs heb kunnen kopen.
Ik ben de kwaaiste niet,hoor.
;)

WAt ik zelf had. Trek aan 1 zijde van de lamp het alu buisje zo eraf.
De draadjes zaten niet goed ingesmolten. van T5. 90 cm.


Hee,hij deed het niet.
proberen opnieuw te solderen.
 

Terug
Bovenaan