Leuk


Fishy1

Member
Lid geworden
9 mei 2021
Berichten
14
Leeftijd
33
Hallo allemaal,

Ik ben Roos en ben nu ongeveer 3jaar bezig met deze mooie en interessante hobby waar je elke dag nog nieuwe dingen kan leren.
Ooit begonnen met een gekregen aquarium van 20l, wat al snel vervangen werd voor een 60l. Dit was een tijdje goed tot het toch begon te kriebelen om weer maatje groter te gaan. Al werd die stap wel in een keer mijn huidige juwel 350😁
Kennen meer van jullie dit 'probleem' haha.

Vaak als ik dingen niet wist en op zocht op google kwam ik uit bij dit forum en nu de beslissing genomen om lid te worden.
Ik zie al mooie onderwerpen voorbij komen. Denk dat ik via dit forum nog zoveel nieuws kan leren! Echt top👍
 
Welkom Roos.
 
Welkom, herkenbaar probleem, ooit zijn we heringetreden met een 60-liter bakje en hebben nu 2 stellingen staan met in totaal 13 bakken :ROFLMAO: :koffie:
 
van harte welkom op het AF Roos en succes met de 350, volgende bakkie wordt gewoon 1000+, lijkt me een prima stap lol
 
van harte welkom op het AF Roos en succes met de 350, volgende bakkie wordt gewoon 1000+, lijkt me een prima stap lol
Haha wie weet🤣 moet dan eerst wat meer handigheid en kennis vergaren weer. Want leer elke keer weer bij😁
 

Terug
Bovenaan