Lekkende bak gekocht bij Franky Jansen


Status
Niet open voor verdere reacties.

botia_frits

New member
Lid geworden
26 april 2023
Berichten
0
Leeftijd
58
2 weken geleden een bak geleverd gekregen van Franky Jansen.
Zag er in eerste instantie goed uit, maar toen hij een tijdje gevuld stond begon hij te lekken langs de ondernaad!
Franky gebeld en het probleem uitgelegd. Zou me terugbellen om afspraak te maken wanneer eea te verhelpen, maar dat duurde m.i. te lang.
Na herhaalde pogingen om hem aan de lijn te krijgen blijkt dat hij me geblokkeerd heeft!
Weet iemand hoe ik hem op andere manier kan bereiken?
Heeft iemand soortgelijke ervaringen?
thnx!
Frits
 
als je deze bak hebt opgehaald bij hem dan kan je er nog keer langs gaan als er geen reactie komt.
Als de bak afgeleverd is bij je zonder dat je iets weet van een persoon heb ik er een vreemd gevoel bij.
 
Misschien dezelfde als deze?

Beste leden,

Afgelopen maand heb ik contact gehad met de bekende (of beruchte) Franky Janssen een aquariumbouwer voor een betaalbare prijs. Het aquarium werd gisteren netjes geleverd:
Bekijk media item 1517Bekijk media item 1518
Maar al snel bleek dat er een aantal problemen waren. Te beginnen met de voorkant waar voor een groot deel gewoon geen kit zat en een opening was!?
Bekijk media item 1519
Daarbij kon ik de filter niet aansluiten omdat er een glasplaat ter ondersteuning was aangebracht aan de bovenkant, ondanks dat ik hier al eerder over had gemaild inclusief foto's:
Bekijk media item 1520
Het mailcontact verliep al erg stroef. Korte zinnen, vaak een hoop vragen die onbeantwoord bleven en reacties waar ruim een week tussen zat.
Franky heeft aangeboden om vandaag terug te komen om te proberen de problemen te verhelpen. Ik vraag me echter af of dit wel nog mogelijk is? Moet ik hier volgens jullie mee akkoord gaan?
Kan de kit nog wel achteraf in zo'n spleet worden toegevoegd zonder allerlei risico's en problemen op de lange termijn? Moet ik wel accepteren dat er nu in glasplaatjes gaat worden gezaagd om de filter passend te krijgen terwijl deze ter versteviging dienen?
Kortom was is reëel in deze om te vragen/eisen?

Alvast bedankt voor jullie wijsheid en meedenken!
 
Als het een bouwer is zal die het vast wel oplossen denk ik.
Ik ging er eigenlijk van uit dat het een particuliere verkoper was.
 
Had ook offerte bij hem gevraagd maar toch niet gedaan vanwege de negatieve reacties die je na even googelen of Facebooken kan vinden. Ben je niet veel mee maar ik zou toch al eens op zoek gaan naar iemand anders die hem kan/wil herstellen.
 
Had ook offerte bij hem gevraagd maar toch niet gedaan vanwege de negatieve reacties die je na even googelen of Facebooken kan vinden. Ben je niet veel mee maar ik zou toch al eens op zoek gaan naar iemand anders die hem kan/wil herstellen.
niet lang genoeg gegoogled blijkbaar....
 
Wat erg zeg… heel naar dit! Succes met je recht halen 💪
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neem aan dat je een factuur heb? Bel de rechtsbijstand maar op die gaan wel voor je aan de gang dan.
 
Wat een teleurstelling, ik hoop dat je een manier vind om het recht te trekken.
 
Neem aan dat je een factuur heb? Bel de rechtsbijstand maar op die gaan wel voor je aan de gang dan.
Helaas geen factuur...... Ook al van iemand gehoord dat hij een uitkering heeft en daarom zonder factuur werkt... Ik vrees dat ik naar mijn centen kan fluiten, maar hoop dat potentiele slachtoffers voldoende gewaarschuwd zijn nu.
 
Helaas geen factuur...... Ook al van iemand gehoord dat hij een uitkering heeft en daarom zonder factuur werkt... Ik vrees dat ik naar mijn centen kan fluiten, maar hoop dat potentiele slachtoffers voldoende gewaarschuwd zijn nu.
Als hij in de bijstand zit al helemaal een klacht indienen. Als het jou niet helpt kan hij op zijn minst naar zijn uitkering fluiten!
 
Helaas geen factuur...... Ook al van iemand gehoord dat hij een uitkering heeft en daarom zonder factuur werkt... Ik vrees dat ik naar mijn centen kan fluiten, maar hoop dat potentiele slachtoffers voldoende gewaarschuwd zijn nu.
Dan is hij een oplichter eerste klas. Ik denk niet dat de politie een factuur nodig heeft als je aangifte doet en je doormiddel van berichten kan aantonen dat je het gekocht bij hem hebt.

Maar aangezien het zwart gebeurt is heb je weinig op te staan. Als hij actief bedrijfsmatig aquariums verkoopt zonder het wit te doen is het gewoon belasting ontlopen. Dat nemen ze vast wel serieus 😋

Dan hebben we nog BOOS die je kan mailen. Zie ik je binnenkort op youtube voorbij komen 😄

Maar contact met hem proberen te vinden klinkt zinloos aangezien hij je geblokkeerd heeft
Je kan dit proberen: Toets in de bel-app van je telefoon #31# in. Toets achter de code het telefoonnummer in van degene die je anoniem wilt bellen. Druk op 'bellen'.
Dan bel je prive, prive nummers kunnen niet geblokkeerd worden (wel genegeerd)

Nog een tip, neem je telefoon gesprekken op.
Ik heb zelf altijd een recorder lopen 😁
 
Of je koopt eventueel een goedkope prepaid kaart zodat hij het nummer niet herkent.
 

Hier staat een mailadres en mp advertentie nummer die blijkbaar aan hem verbonden zijn

Ik zie ook wel wat positieve reacties over hem.
Zou het een misverstand kunnen zijn. Dan kan je hm altijd prive bellen
 
Waarom neem je een bak die zo beroerd is afgewerkt überhaupt mee?
 
Helaas geen factuur...... Ook al van iemand gehoord dat hij een uitkering heeft en daarom zonder factuur werkt... Ik vrees dat ik naar mijn centen kan fluiten, maar hoop dat potentiele slachtoffers voldoende gewaarschuwd zijn nu.
Als ik dat te horen kreeg had ik hem gelijk een SMS gestuurd dat ie beter kan gaan reageren en het oplossen omdat je hem anders aan geeft 😁 er is genoeg bewijs te vinden dat hij dit "werk" doet
 
Beste leden,
Dit topic hebben wij gesloten omdat het geen review is en enkel een melding van een lid die gedupeerd is.
Wij zijn van mening dat het het beste is als de topicstarter zelf contact probeert te leggen met de verkopende partij om dit verder af te wikkelen. Het forum is hier ook niet echt voor bedoeld en daarbij kan de andere partij zich ook niet verdedigen.
Ook in de sectie reviews is het alleen toegestaan om iets aan de kaak te stellen of te melden maar ook daar mag men verder niet inhoudelijk over de kwestie verdergaan.
Wij hopen op jullie begrip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan