Lege bak!


S

Suzyq88

Guest
Jaja,
Na vandaag een lege bak erbij, had een aparte dekselloze met zon klik led lamp bak klaar gemaakt voor mn garnalen die ik bij een visopvang vandaan had, nu worden deze vandaag op gehaald en wil ik toch wel nu het een leuk bakje geworden is er wat visjes in, hij staat op de computer/game kamer dus het is daar best donker. ik kom daar nooit alleen mn vriend dus ik dacht als ik daar een bakje neerzet dan ga ik daar mss ook wel een keer een zitten ofzo hahaha

(ff off topic, ik wil blauwavond/maan licht erin waar koop ik dit)
het is een 60 liter bakje zonder deksel, met zandbodem
heb er enchiodorus blehri in, anubias nana, java mos, kien hout, vallisnaria, en een soort varen (er zitten sporen op de bladeren dus een varensoort denk ik, stekkie mee gekregen uit iemand zn bak groeit als kool! )

Nu wil ik goed starten met een leuke bakje en niet zomaar op internet iets lezen en denken dat past en dan op het forum lezen dat het toch net niet kan..... snappen jullie?

Ik dacht aan;

6 x corydora habrosus of panda voor de bodem
8 x vuurtetras
x aantal vuurtjes
verder was ik nog niet gekomen..
 
Klimmen garnalen er niet uit?
Van de vuurtetra zou ik er 12-15 nemen. Dan zou ik voor de corydoras habrocus gaan.
 
Ik heb te vroeg gejuigd, de moordende garnalen zijn niet opgehaald.. helaas, zit nog met ze opgescheept
nu worden ze morgen gehaald hopelijk...
 
De habrosus heb ik van de week gelezen van botia dat bij met bosjes heen gaan dus doe maar niet
 

Terug
Bovenaan