L144 prijs


Z

Zanziee

Guest
Hallo allen,

ik ben opzoek naar een L144 en nu kunnen ze hem hier in de buurt bestellen, 4-6 cm groot. Kosten zijn 14,95. Is dit een beetje een redelijke prijs voor een L144? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij de aanschaf?

Alvast bedankt.
 
Is wel behoorlijk aan de prijs, zou toch nog even verder rondneuzen. Heb nu op moment zelf ook jongen maar die zijn nog te klein om verkocht te worden. Ik verkoop ze zelf op die lengte voor zo'n 4 � 5 euro. Maar op mp staan er genoeg.

Mvg Renaldo
 
Schiedam is ook te ver, heb er een 25 van 3 cm ,en ong 10 volwassen.
 
In Rhenen zijn ze 4,95 voor visjes van ongeveer 5cm. Ze moeten dus echt wel goedkoper te vinden zijn.
 
Die van mij zijn nu 2cm, dus die mogen ongeveer over een maand weg, dan zullen ze rond de 3 � 3,5 cm zijn. Maar als je ze nu zoekt heb je daar niets aan. Is in ieder geval wel in de buurt 's-heerenberg. Maar op marktplaats staan er echt meer dan genoeg op.
 
Hmm, misschien kijk ik niet goed, maar heb op marktplaats al gezocht maar iets in de buurt is niet te vinden. Dichtsbijzijnde is zeker een uur rijden + 120 km (heen en terug). Dan wordt het uiteindelijk toch weer een duur geintje.

**edit** je was erg snel met bewerken ;)

L.nr.Berg, jij woont wel in de buurt, hoe groot zijn ze momenteel en hoelang verwacht je dat het duurt voordat ze op lengte zijn?
Misschien wel een idee om even rustig te wachten en bij je langs te gaan tegen die tijd..
 
Hallo Rick,

Die van mij zijn nu zo ongeveer richting de 2cm over een maand zullen ze zo'n 3 � 3,5 cm zo'n. Ik denk Tot zo'n cm of 5 dat zal denk Ik zeker nog wel zo'n 3 maandjes duren. Bij 3cm mogen ze weg, ze groeien best snel. Als je ze bij 3 cm koopt heb je er al 5 voor �10. Maar weet natuurlijk niet hoeveel je er wilt maar dan heb je een kleine prijs indicatie.

Mvg Renaldo
 
Zat in eerste instantie aan ��ntje te denken ;) Ze schijnen nogal hard te kweken, misschien dat mensen hier advies over hebben mbt. mijn huidige bestand (15 panda's op de bodem en garnalen).

Qua prijs staat het mij wel aan, dan wordt het pas wel na mijn vakantie, over ongeveer 5/6 weekjes dan, maar dat is denk ik niet erg toch?
 
Is helemaal niet erg zeg maar hoeveel, zet ik die apart. Omdat mijn nesten vaak compleet worden opgekocht. 5 � 6 weekjes is prima, kunnen ze even lekker groeien. Dat vissen bestand is geen probleem, zijn erg makkelijke visjes.

Mvg Renaldo
 
Twee stuks zou ik dan willen kopen van je. Het geslacht is vast en zeker nog niet te bepalen tegen die tijd of wel?
 
Snel aankweken?
Daarom heb ik mannen en vrouwen apart.
Dacht ik,tot ik weer een 25 tal in de kamerbak zag.
Zit de man achter de 3 D wand.(gaatje onderop.)
 
Het liefst zou ik dan twee vrouwtjes willen hebben. Twee mannetjes samen gaat dat wel goed?
 
Hallo Rick,

Dat is rond de 5 � 5,5 cm pas te bepalen. Dus kan het geslacht dan nog niet kiezen. Zowel 2 mannetjes of 2 vrouwtjes is beide geen probleem, als je 2 mannetjes alleen hebt en er zit geen vrouwtje bij zal dat echt geen problemen geven. Maar Ik zal er 2 apart zetten voor jou.

Mvg Renaldo
 

Terug
Bovenaan