Kweek


Lid geworden
21 maart 2022
Berichten
12
Leeftijd
15
Ik kweek betta's
Waarvan de halfmoons en crowntails
Muilbroeders zoals Falx , channoides en Rubra
Wildvormen zoals : Hendra en phersiphone

Bekijk bijlage 343902

Daarnaast ook Cory soorten :
Aneus, goldstripe, panda, Orangestripe
En de Aspidoras.
Nu ook weer jongen van de Aneus zitten.
beste
ik zou graag meer willen weten ik zelf heb ook vissen maar nog geen betas dus zou ik graag meer willen weten wat u met deze supper mooie vissen gaat doen als u ze verkopt of weggeeft of zo
alvast bedank ,kay.
 
beste
ik zou graag meer willen weten ik zelf heb ook vissen maar nog geen betas dus zou ik graag meer willen weten wat u met deze supper mooie vissen gaat doen als u ze verkopt of weggeeft of zo
alvast bedank ,kay.
Ik heb ook een nestje bettas thuis zitten. Nu 8 dagen oud.
 
Ze allemaal houden is lastig en bij het opkweken zul je de mannen al vroeg apart moeten huisvesten en vaak doet men dat in grote potten dus er komt vrij veel kijken bij een kweek.
 
Ze allemaal houden is lastig en bij het opkweken zul je de mannen al vroeg apart moeten huisvesten en vaak doet men dat in grote potten dus er komt vrij veel kijken bij een kweek.
Ja dat wist ik! Ik heb contact met een kweker in mijn buurt die pas is gestopt en alle spullen nog heeft. Ik kan van haar veel overnemen. We zijn nu nog bezig met de schuur verbouwen (daar willen we ze kwijt goed geïsoleerd is het dus erg fijn) maar dan zorgen we dat alles in de schuur voor ze klaar is. Het is inderdaad wel veel werk en veel om rekening mee te houden.
 
Goed bezig en veel succes met de verbouwing en ik ben benieuwd naar foto s tzt.
 
Hier voor het eerst jonge betta.s dus ben ik zelf ook erg benieuwd
 
Ook veel succes Willemina.
 
Voor de mannen zul je al snel aparte bakken of potten moeten hebben want die gaan vrij snel knokken onderling.
 

Terug
Bovenaan