kweek stelling garnalen (gpatton)


Ja we verschillen in dat opzicht wel want ik doe er alles aan om algen te voorkomen. De voeding moet daar dan wel op afgestemd zijn natuurlijk en al helemaal gelet op het jonge grut.
 
Ja we verschillen in dat opzicht wel want ik doe er alles aan om algen te voorkomen. De voeding moet daar dan wel op afgestemd zijn natuurlijk en al helemaal gelet op het jonge grut.
hoe ist met jouw garnalen hedde al veel jongen?
 
Nee wel 2 zwanger sinds een week of 2 denk ik.
proberen 2 x perdag kleine hoeveel heid baby voer geven dat zou de jongen in leven moeten houden en voor de lichten uit gaan snowflakes voeren
 
Laatst bewerkt:
3ec10fe45422d73d92831950a60f0ada.jpg

https://gyazo.com/3ec10fe45422d73d92831950a60f0ada


a385a7724b57a2e0fa2ecef4e839593b.jpg

https://gyazo.com/a385a7724b57a2e0fa2ecef4e839593b
 
me crystal black line begint er goed uit te zien
 
Undersatement! Echt goed! Wel uitselecteren! Zie er ook een aantal die minder zijn wat betreft kleur (die zwarte)! En zo te zien heb je er toch genoeg.
:p ja we maken kleine stapjes morgen doe ik er weer 15 weg verkoop en zo woorden ze elke keer beetje mooier:) me broer heeft ze eerst 2/3 jaar gehad en nu ik 1 jaartje ofzo
 
Persoonlijk vind ik de Chocolate een minder mooie kleur maar ja dat is persoonlijk natuurlijk. Ze zijn wel mooi gedekt in ieder geavl.
 
ahah kweken wel jeh zit nog steets op jong te w8ten van me pinto heb heel veel whit orhid jong nu dus ben flink aan het voeren
 
Zie ze eerst maar groot te krijgen eer je echt uitspraken kan doen over waterwaardes....
je hebt je gelijk gekregen helaas al een aantal jong verloren laatste dagen zie je gewoon op het grind liggen op hun zij en af entoe spartellen
 
je hebt je gelijk gekregen helaas al een aantal jong verloren laatste dagen zie je gewoon op het grind liggen op hun zij en af entoe spartellen
Experimenteren is leuk, maar soms moet je even achter je oren krabben waar je mee bezig bent.
 
Jammer Patton maar je was al gewaarschuwd en ik hoop dat je er weer wat van leert.
 
Experimenteren is leuk, maar soms moet je even achter je oren krabben waar je mee bezig bent.
??? ben er mee bezig om cardina op normalen ph
te houwen..... wat al lang goed gaat me me crystal black
Jammer Patton maar je was al gewaarschuwd en ik hoop dat je er weer wat van leert.
heb er nog steets een hoop over maar heb er nu 2 gezien waar bij dat gebeurt aleen weet nie de reden want in mijn denken die dingen komen uit crystal black alemaal zelfde ph dus zou moeten werken mischien zijn het gewoon zwakkeren beeste wat je al eerder zij
 
heb gewoon me ouden stelling nog en begin met deze stelling effe met 6 bakken van 54 liter en 2 van 112 liter
 
was ook hard nodig had gewoon nie genoeg ruimte
 
eindelijk me crystal red groep gaande gekregen heeft een jaar of 2 geduurd heb ze uit me crystal black groep gekweekt heb nu ook weer ongeveer 10 stuks taai bee van me crystal black houw ze deze keer in de zelfde bak
 
Leuk dat ze weer zich voortplanten Patton. Maar normaal worden ze toch geen 2 dus hoe kun je dan nu nakomelingen hebben zonder in die tussentijd kleintjes te hebben gehad? Twee jaar is volgens mij erg oud voor een garnaal.
 
Leuk dat ze weer zich voortplanten Patton. Maar normaal worden ze toch geen 2 dus hoe kun je dan nu nakomelingen hebben zonder in die tussentijd kleintjes te hebben gehad? Twee jaar is volgens mij erg oud voor een garnaal.
heb altijd jongen gehad alleen zaten 200/300 neocardina blauwen tussen dus kwam niet op gang nu hebben crystel red de bak overgenomen en heb ik 200 stuks
 
omdat ik ander voer geef waar die crystel red het beter op doen dan de neocardina intresant gegeven
 

Terug
Bovenaan