Kweek dwerg goerami neon


Heb je er dan wel een filter in of niet?
 
Ik geef ze voornamelijk levend voer, die kweek ik zelf, muggelarven en Artemia, de volwassen vissen eten de net uitgekomen Artemia ook graag, dan hebben ze ook wat te doen voor een paar uurtjes om genoeg binnen te krijgen......
 
nee geen filter, ik ververs wel af en toe het water, maar als er jonge vissen zijn doe ik dat niet, die haal je er dan uit als je water ververst dat is niet de bedoeling. Ik doe er wel met enige regelmaat vloeibare CO2 toevoegen en planten voeding, dan krijg je geen blauwalg is mijn ervaring.
 
Wat heb je voor waterstand, heb je doorluchting of en filter ? Als je wilt kweken is het handig om geen andere vissen in je kweekbakje te hebben.
 
Nee ik heb nog geen kweekbak, maar de nestjes die er waren waren per ongeluk. Ik wil wel graag een kweekbak maar ik wil de stroomkosten zo laag mogelijk houden duss jaa :)
 
Wij hebben aanstaande maandagavond een verenigingsavond, dan wil ik wel drijfplantjes voor je meenemen die het goed doen in het aquarium, Dat is in Landsmeer. Dus hopelijk woon je in de omgeving van Amsterdam. Vrijwel niemand op Aquaforum is lid van een aquariumvereniging, terwijl juist daar zoveel kennis is. Ik kweek al jaren heel succesvol allelei vissen. Dat heb ik op de vereniging geleerd van iemand. Als je het echt wilt leren is het handig om je licht bij andere liefhebbers op te steken binnen een aquariumvereniging in jouw buurt zolang als het er nog is......... Ps. en als je wilt kweken is een dekruit absoluut noodzakelijk. Ik heb vorig jaar ook al jongen gehad van Colisa lalia. Dat ging heel goed. Zie foto Veel succes. Groeten, Casper

101_2646.JPG
 
Wij hebben aanstaande maandagavond een verenigingsavond, dan wil ik wel drijfplantjes voor je meenemen die het goed doen in het aquarium, Dat is in Landsmeer. Dus hopelijk woon je in de omgeving van Amsterdam. Vrijwel niemand op Aquaforum is lid van een aquariumvereniging, terwijl juist daar zoveel kennis is. Ik kweek al jaren heel succesvol allelei vissen. Dat heb ik op de vereniging geleerd van iemand. Als je het echt wilt leren is het handig om je licht bij andere liefhebbers op te steken binnen een aquariumvereniging in jouw buurt zolang als het er nog is......... Ps. en als je wilt kweken is een dekruit absoluut noodzakelijk. Ik heb vorig jaar ook al jongen gehad van Colisa lalia. Dat ging heel goed. Zie foto Veel succes. Groeten, Casper
 

Terug
Bovenaan