kromme boraras


G

gandolfthegrape

Guest
Hoi :petjeaf:

Ik heb een aqua 40 met wat vuurgarnalen, een appelslak en een tiental boraras.

Mijn boraras zijn jammer genoeg niet zo gelukkig denk ik.. heb er op anderhalf jaar al een 5tal verloren en heb er nu eentje die heel mager is met een kromme staart, weet iemand hoe dit zou komen? :(

Ik heb al gelezen dat ze vooral levend voer nodig hebben en ik geef ze om de week wat diepgevroren klein levend voer. Is dit misschien niet genoeg? Ik doe dit maar om de week omdat het slecht is voor je garnaaltjes naart schijnt!
:help:

bedankt!
 
Om de week voeren? Mag gerust wat meer hoor.
Garnaaltjes hebben daar echt geen last van.
Wat voer je zoal aan levend voer? En neem aan andere dagen gewoon vlokvoer of zo?

Foto??
 
Kromme staart klinkt als vergroeing.
 
Kan ook eens klem gezeten hebben.
Heeft 1 van mijn kegelvlekbarbeeltjes ook maar heeft er zover ik nu kan zien geen last van eerlijk gezegd.
 
alvast bedankt voor de reacties! :petjeaf:

Ik geef inderdaad voor de rest wat vlokvoer en voor de garnalen wat grondvoer voor garnalen. Na het verversen doe ik ook wat amantroniet ofzo in het water als druppeltjes voor de garnalen. Het diepvriesvoer dat ik geef heet rotifer, klein genoeg voor de boraras.

Vandaag is er weer iets vreemd gebeurd. Een van mijn grootste garnalen lag op zijn zij op de grond wat te bewegen met zijn pootjes maar verder niet. De appelslak heeft deze dan op enkele seconden opgegeten!!
:S Zou mijn garnaal ziek zijn geweest?

Hopelijk blijft de slak van mijn gezonde garnaaltjes af :mad:

Bedankt!

Ik zou een fototje trekken van het visje maar het licht is al uit. Ik zal er morgen eentje proberen te plaatsen.
 

Terug
Bovenaan