Kleine Cory Panda ?gewond?


Lid geworden
15 oktober 2020
Berichten
22
Hallo,

Ik heb een groepje Corydoras panda in mijn aquarium, alleen 1 kleine uit de groep (ongeveer 1 maand geleden geplaatst in aquarium) (de andere grotere zaten er al een half jaar in). De kleine cory lijkt iets te hebben met de vin achter de kieuwen. Ik kwam hierachter doordat de cory voor een lange tijd tussen 2 Bleheri Balderen ‘lag’, en daar gewoon tussen bleef. Dus ik ging hem inspecteren en ik kwam er achter. Het lijkt net alsof de shubben bij die vin weg zijn. De cory komt uit een winkel waar ik al vaker problemen heb gehad met kleine corydorassen.

waterwaardes: Normaal
Decoratie Aquarium: Lavastenen, Spiderwood, Zand substraat, echte planten, kokosnoot-huisjes
Juwel Vision 180 Led
Andere vissen: Cardinaal Tetra’s, Honing Gourami Koppel, en Corydoras Axelrodi’s.
 
4B629CC6-87B7-4FCC-B8AE-751D54C42495.jpeg
 
Ik kan geen betere foto maken omdat de cory een beetje schuin ligt en er zand bij zit. Ik zal proberen om nog een betere foto te maken.
 
Ja dat ziet er apart uit, je zou easylife voogle aan het water kunnen toevoegen dat ondersteunt het herstellend vermogen van de vis evenals de weerstand van de vis en belast je bak niet
 
Bedankt voor de hulp, maar de cory is helaas overleden. Toen ik klaar was met eten ging ik hem weer checken, en lag hij/zij op zijn rug. Ik ga hem morgen nog goed na bestuderen om te kijken of er misschien meer aan de hand was puur omdat het wel heel apart is dat dit in 1 dag i gebeurt, tenzij ik het niet eerder had opgemerkt.
 

Terug
Bovenaan