Klaar met uitvangen...


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,329
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Klaar met vangen en ze klaarzetten in de tempexdozen i.v.m. Het Aquaterra event morgen in Almelo.
Niet echt de beurs voor minder gangbare soorten of wildvormen. Dus neem ik ook maar een deel met kleur mee.
Het labelen duurt altijd ff voordat je ermee klaar bent.
Ik neem niet zoveel mee als bij het Vivarium. Daar is deze beurs wat te klein voor. Maar ach, het is leuk voor een zondagmiddag...
 

Bijlagen

  • _c_35bh65_g_d15Ud018svc2jhy6jz8zw8i_enifoh.jpg
    _c_35bh65_g_d15Ud018svc2jhy6jz8zw8i_enifoh.jpg
    236.3 KB · Weergaven: 93
  • _c_35bh88_g_d15Ud018svc1y12egev73l1j_enifoh.jpg
    _c_35bh88_g_d15Ud018svc1y12egev73l1j_enifoh.jpg
    114.3 KB · Weergaven: 90
Veel plezier daar Stan en al met al best wat zakjes met vis mee.
 
Stan, wellicht is een dymo labelwriter 450 voor je. Wat makkelijker in gebruik
 
Niet zoveel zegt ie dan 😳. Veel plezier Stan 👍.
 
Pfoeh, dat is een complete volksverhuizing! Was het leuk? Veel plezier gehad en gezellig gebabbeld?
 
Mooi handeltje zo hoor! Die visjes , daar zal wel een aardig prijskaartje aan kleven?
 
Veel plezier daar Stan en al met al best wat zakjes met vis mee.
Bij de kleinere beurzen gebruik ik zakjes en op de grotere beurzen worden ze in bakjes gepresenteerd. Maar dit aantal valt echt mee hoor.
Stan, wellicht is een dymo labelwriter 450 voor je. Wat makkelijker in gebruik
Die ken ik niet. Zal er eens naar omkijken. Alhoewel, ik wel op zich tevreden ben met deze labelmaker.
Niet zoveel zegt ie dan 😳. Veel plezier Stan 👍.
Voor mijn doen is dit niet veel, Ed.
Pfoeh, dat is een complete volksverhuizing! Was het leuk? Veel plezier gehad en gezellig gebabbeld?
Dat valt wel mee hoor. Het is een kleine beurs dus een aantal als dit is op zich wel voldoende. Het was idd leuk en gezellig. Ik bezie zulke kleinere beurzen eigenlijk meer als een soos voor fish nerds (waar ik er 1 van ben). Uiteraard babbelen en nog eens babbelen tot je er een droge keel van krijgt.
Mooi handeltje zo hoor! Die visjes , daar zal wel een aardig prijskaartje aan kleven?
Over de handel valt niets over te klagen. Het hangt feitelijk af van de soort die aangeboden wordt en de beschikbaarheid (of er voldoende van te verkrijgen valt aangezien er soorten bij zitten die moeilijker te kweken zijn) of er een wat hoger of lager prijskaartje aan hangt. Dat is een normaal gegeven.
 

Terug
Bovenaan