Kienhout/wortelhout


B

Black_mollie

Guest
Hoi iedereen,

Ik heb hier een aantal stukken hout liggen die gewoon te groot zijn voor mijn aquarium en waar ik dus niks (meer) mee doe.

De bedoeling is dus om ze te verkopen, maar ik heb geen idee wat het tegenwoordig allemaal waard is.
Daarom heb ik er een foto van gemaakt.

Het betreft 2 stukken mangrove hout die nog nooit in het aquarium zijn gebruikt. ong 35/40cm lang en 15/20cm breed en hoog

En 2 stukken mopani hout, die wel al in mijn vorige aquarium hebben gezeten. Ook deze stukken zijn ong 40cm lang alleen vrij plat (ong 5/6cm) en 10/15cm breed.

Bij elkaar dus 4 stukken.

Graag wil ik dus weten wat ik kan vragen per stuk of voor alles bij elkaar?

485731black_mollie_0_82_20131212_11.jpg


383989black_mollie_0_82_20131212_11.jpg


949594black_mollie_0_82_20131212_11.jpg


972759black_mollie_0_82_20131212_11.jpg
 
Pfff alle 4 voor 40-50 op MP ?

Een tip als je ze op MP zet niet alleen een foto plat en hoe lang maar ook een van de hoogte met de cm erbij.
 
Ja die heb ik ook gemaakt, alleen dat vond ik wat veel foto's worden voor dit topic haha
Bedankt voor de tip!
 
Zijn geen stukken met echt interessante vormen dus vind 40-50 euro aan de hoge kant hoor,je kan het proberen natuurlijk maar denk dat je aan de helft moet denken via mp.
 
2.5 tot 5 euro per stuk, en dat is dan goed betaald.
Als je 20 euro krijgt voor alles dan heb je goed verkocht.

Komt nog bij dat ze het moeten komen halen voor die prijs, stuur je het op dan is het nog veel minder waard.
 
40-50 euro is veeel te veel. Ik heb 50 euro betaald voor al het hout uit mijn bak, en dat is heeel veel hout. Als je er 20 euro totaal voor krijgt heb je geluk, maar waarschijnlijk krijg je er minder voor.
 
Hmm.. die bovenste 2 stukken waren 17,50 en 12.50 in de winkel en zijn nog nooit gebruikt, dus voor 2,50 gaan ze zowieso niet weg. Die andere 2 heb ik geen flauw idee meer van, dus ik dacht er samen idd wel rond de 30/40 euro voor te kunnen krijgen. Die prijs vond ik nog redelijk klinken zeg maar...

Goed, iig erg bedankt allemaal! Ik gooi het er wel op en dan zie ik wel wat ze ervoor bieden en of ik het daarvoor weg wil doen.

ps: opsturen is met de huidige benzine prijzen vaak een stuk voordeliger dan ophalen hoor ;) wordt het voor 7 euro op je stoep gezet. Tenzij je in de buurt woont, kun je daarvoor niet meer ff heen en weer rijden. Afgezien nog van de tijd die je kwijt bent.

@Renate: Dat is wel echt een koopje geweest dan! Als je ooit besluit die voorraad voor dat geld te verkopen geef je maar een gil! ^^
 
Alles is duurder wat je in de winkel koopt en krijg je er natuurlijk nooit meer voor helaas.
Juist op marktplaats verwachten mensen aankoopjes te doen die ver van de winkelprijs zitten.
 
Het zijn grote stukken das een plus maar vaak hangt de prijs af van de grilligheid maar vraagprijs zou ik op 40-50 zetten.

Evt aftikken op 25-30.
 

Terug
Bovenaan