kersbuikje welke is mannetje welke is het vrouwtje


B

Boytje

Guest
2A14185F-9BEC-4121-81AE-361B4A4364C2.jpeg
 
onderste lijkt me man

bovenste niet met zekerheid vrouw, misschien ook man
 
ja ik twijfel ook erg man ik vroeg om koppeltje maar kan het echt niet zien weke mannetje is en welke vrouwtje
 
onderste lijkt me man

bovenste niet met zekerheid vrouw, misschien ook man
Denk dat ik morgen even terug ga naar de winkel haha wilde krijg koppeltje ben al paar dagen aan zoeken of koppeltje is maar als ik 2 mannetjes heb moet ik niet hebben haha top dankje wel
 
maak anders nog enkele fotos van de mogelijke vrouw, en kijk wat anderen zeggen
 
Volgens mij ook twee vrouwen. Kersenbuiken maken echt koppels, en beide ouders verzorgen het nest jongen (die je zeker gaat krijgen). Ik zou dus een trio ik niet doen.
 
Oké dankje wel ik ga vandaag terug naar de winkel had gevraagd voor koppeltje hoop dat ik hem kan ruilen
 
Deze zijn compleet haha gelukkig had ik de bon nog anders mocht ik hem niet ruilen!! Ze zoeken elkaar gelijk op mooi om te zien !
 

Bijlagen

  • 753BC827-0DBC-4365-A8EA-7751A9062259.png
    753BC827-0DBC-4365-A8EA-7751A9062259.png
    4.4 MB · Weergaven: 141
Nu heb je een man en vrouw.

Maar ze fokken ze als konijnen. En de jongen en het nest worden flink verdedigd. En het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat ze je dan je Guppen doden.

Daarnaast wat moet je met al die jongen? Het aanbod is hoog (zie marktplaats) en vraag is er nauwelijks naar.
 
Botia heeft een punt en ik heb ze ooit in een 80cm gehad en met het hebben van een nest hebben ze een Zwaarddragerman met zn tweeën de dood in gegjaagd.
 

Terug
Bovenaan