kardinaaltetra buikwaterzucht


M

Maxim0258

Guest
Hey

Ik heb een aquarium met 11 kardinaaltetra's er in maar ze hebben allemaal een dikke buik. Ik denk dat het buikwaterzucht is weet iemand wat ik er tegen kan doen.
 
een foto plaatsen is wel handig
 
Als ze dat allemaal hebben ,ben jij volgens niet schoon op bak.
En ,hoe groot is jouw bak? 80 -100 cm?
 
Allemaal buikwaterzucht ??? Meteen een lot kopen, want dat is echt niet te geloven. Zonder dollen : het zal eerder vraatzucht zijn of een verkeerd dieet.
 
Dat eerder,ja.
Tref allemaal tegelijk??
 
het lukt me niet om een foto te zetten maar ik heb een aquarium van 100 op 40 op 30 ik geef ze al 2 maanden de zelfde eten. Ze zijn nog allemaal even actief als vroeger.
 
ik bedoel het niet zo
 
En wat voer je ze dan?
 
O,zo begreep ik het wel.
Vissen houden van variatie,

Of de foto?
 
vlokken, diepvries en soms groenten
 
O,ja,dat kan.

Maar,ik zie nog Niets.
 
Probeer anders en foto te maken, want een slechte foto is altijd nog beter dan geen foto
 
Een filmpje is vaak duidelijker dan een foto. Misschien kan je dat proberen?
 
Ik denk dat het door misschien iets fout in de aquarium is, niet zo lang geleden heb ik er een kokosnoothuisje in gezet. Ik heb ook al lang last van groene zweefalgen. In de dierenwinkel kreeg ik speciale algentabletjes maar ze helpen niet echt het water is niet zo helder kan het misschien door een van die dingen komen.
 
Je zou eens kunnen opschrijven hoe de situatie is.
Aquarium grote
waterwaarden
filtering
aantal vissen
water verversing beleid
 
mijn aquarium is 100 op 40 op 30
mijn ph was dacht ik 6.8
filter gebruik ik watten en van die witte tubes waarin bacteri�n zich nestelen.
ik heb 11 kardinaaltetra, 7 corydoras paleatus, 1 Hypostomus plecostomus zwart en 2 albino, drie mannelijke guppen en nog 20 kleine guppen en 4 platty's. Binnen een week koop ik een paar slakkenetende slakken en gaan waarschijnlijk alle guppy's weg.
mijn water ververs ik om de 1.5 weken een kwart.
 
gewoon om te zeggen wanneer ik die kokosnoot in het aquarium gezet had ik daarna 6 paleatussen gekocht de volgende dag had ik het water ververst en waren 2 dood gegaan ik denk door het water dat het wat koud was en 3 dag geleden had ik dus 3 paleatus erbij gedaan en 3 kardinaaltetra en het is duidelijk te zien dat bij al de andere kardinalen een dikkere buik is dan bij de pas gekochte.
 

Terug
Bovenaan