Kan ik mama guppie nog redden?


Maiguppies

Member
Lid geworden
22 mei 2023
Berichten
10
Leeftijd
59
Hzllo,
Ik zette vanmorgen al dat jonkie(s) uit mama guppie hingen,waarvan ik na 1 dag later die zelf kon losmaken want mama gupie zwemt,hangt scheef en is duidelijk in nood na baren van haar siamese 2-ling aan mekaar vergroeid,uurtje geleefd maar die stierven....mama guppie is heel zwak,kan ik haar alsnog helpen en op r buikje helpen duwen voor evt.andere jonkies te redden?want zij wierper dus maardie 2 eneet al 2 d
Agen niet en hangt scheef in de bak..
 
De vis is stervende.
Dus laat het gewoon.
Je text die je gestuurd hebt is schever als uit lood.
 

De vis is stervende.
Dus laat het gewoon.
Je text die je gestuurd hebt is schever als uit lood.
@ Edwin,Jammer van zo een boodschappen te zien als men hier om raad vraagt!Zulke reacties heb ik absoluut geen nood aan,dus laat jij maar alstublieft...
Hopelijk kom jij dit niet tegen met jouw visjes,dat je even machteloos staat!
 
Gezonde bevalling
16884087189651321569826.jpg

Gewenst.
Laat maar en hopenlijk vind jij wat uit🤗🤗🤗
 
Gezonde bevallingBekijk bijlage 362217
Gewenst.
Laat maar en hopenlijk vind jij wat uit🤗🤗🤗

Wat is dit nu voor een flauwe grap? De vis van ts heeft het moeilijk en jij stuurt blikjes vis?!? Of jullie kennen elkaar heel erg goed en dit is een grap.

Maar als je ts niet persoonlijk kent is dit een misselijke grap.
En is sorry zeggen op zn plaats.

En nee Edwin, het is niet zo dat ik je niet begrijp. Zoiets is buitenproportioneel onaardig.
 
@Maiguppies, ik denk dat je hier helaas niet zo veel aan kan doen. Of de geboorte komt op gang of het lukt niet. Voor het visje zelf is het misschien fijn als je het licht wat dimt of uitzet en haar rustig laat liggen. Alles wat je met haar doet, levert stress op. En rust is t belangrijkste.
Zelfs als ze sterft is rust het fijnste.
Mocht je vinden dat ze erg lijdt, dan kun je haar helpen door haar te euthaniseren met kruidnagelolie. Op youtube geeft Nickey daar een goede uitleg over gegeven. Zoek op nickey aquarium.

Sterkte ermee.
 
@Maiguppies, ik denk dat je hier helaas niet zo veel aan kan doen. Of de geboorte komt op gang of het lukt niet. Voor het visje zelf is het misschien fijn als je het licht wat dimt of uitzet en haar rustig laat liggen. Alles wat je met haar doet, levert stress op. En rust is t belangrijkste.
Zelfs als ze sterft is rust het fijnste.
Mocht je vinden dat ze erg lijdt, dan kun je haar helpen door haar te euthaniseren met kruidnagelolie. Op youtube geeft Nickey daar een goede uitleg over gegeven. Zoek op nickey aquarium.

Sterkte ermee.
Dank je wel NathaliePip,ik wacht nog even af,maar ben je advies indachtig...dank ook om terechtwijzing naar bep.onrespectvolle mensen in hun onvolwassen reacties...
 
Ik wil ook een ieder verzoeken om serieus te zijn en te blijven en om respect te tonen. Een grapje op zn tijd moet kunnen vindt ik maar goed we hebben hier wel met een vermoedelijk stervende vis te maken.
.dank ook om terechtwijzing naar bep.onrespectvolle mensen in hun onvolwassen reacties...
Mooi dat jij hier dan wel weer op een volwassen manier op reageert.
 
Wat is dit nu voor een flauwe grap? De vis van ts heeft het moeilijk en jij stuurt blikjes vis?!? Of jullie kennen elkaar heel erg goed en dit is een grap.

Maar als je ts niet persoonlijk kent is dit een misselijke grap.
En is sorry zeggen op zn plaats.

En nee Edwin, het is niet zo dat ik je niet begrijp. Zoiets is buitenproportioneel onaardig.
Och dat vind jij maar er was niets verkeerd bedoeld mee ,maar je hebt al zoveel tegen me gezegd dat ik er ook niets meer mee wil, snoes.
 
@Maiguppies, ik denk dat je hier helaas niet zo veel aan kan doen. Of de geboorte komt op gang of het lukt niet. Voor het visje zelf is het misschien fijn als je het licht wat dimt of uitzet en haar rustig laat liggen. Alles wat je met haar doet, levert stress op. En rust is t belangrijkste.
Zelfs als ze sterft is rust het fijnste.
Mocht je vinden dat ze erg lijdt, dan kun je haar helpen door haar te euthaniseren met kruidnagelolie. Op youtube geeft Nickey daar een goede uitleg over gegeven. Zoek op nickey aquarium.

Sterkte ermee.
Zwr vrdrvn geen woorden voor.
 
Dank je wel NathaliePip,ik wacht nog even af,maar ben je advies indachtig...dank ook om terechtwijzing naar bep.onrespectvolle mensen in hun onvolwassen reacties...
Is maar goed dat u de volwassen staat heeft.
En met de medicatie laat u maar on wezen.
Nee nee nee.
Allemaal voor jan doedel onnodige medicatie aan het riool toevertrouwen, weten sommigen wel waar ze mee bezig ZIJN.??
 
Laatst bewerkt:
Och dat vind jij maar er was niets verkeerd bedoeld mee ,maar je hebt al zoveel tegen me gezegd dat ik er ook niets meer mee wil, snoes.
Ik zeg hier nog 1 ding over Edwin. Ik ben GEEN SNOES. Zorg dat je niet grensoverschrijdend wordt.
 
Ik wil nu iedereen verzoeken om ontopic te blijven want ik denk dat een ieder zn punt wel heeft gemaakt.
Alle posten die niet met de vraag van de TS te maken hebben gaan we zonder verdere aankondiging of toelichting verwijderen.
 
Hoe is het nu met de vis Maiguppies?
 
Daar ben ik ook benieuwd naar.
 
Ik zeg hier nog 1 ding over Edwin. Ik ben GEEN SNOES. Zorg dat je niet grensoverschrijdend wordt.

Even een rectificatie: Ewdin bedoelde dit niet grensoverschrijdend. We hebben het uitgepraat.😀🫱🏽‍🫲🏼
(Sorry John, nu beloof ik dat ik ontopic blijf).
 

Terug
Bovenaan