kan ik alleen nepplanten im mijn bak doen


K

klaaseke

Guest
hallo ik vind waterplaten vervelend en heb op youtube gezien dat iemand dat had zou het kunnen ? ik heb 4 gup man 5 neon man 4 bijtje man 1dwerklauwkikker
 
Plastic, draagt niet bij aan een biologisch evenwicht. Lijkt me ook erg vervelend.
 
Dat doet klaaseke dan zelf, Biologiseren,he Klaas.
Met een rietje,zuurstof in de bak blazen.hihihi.
Planten zuiveren het water,geven zuurstof aan het water.
 
In Azie worden weinig echte planten verkocht alles is plastic. Of dat mooi is,is een 2e.

Nu je bestand

4 gup man - veel paren is het natuurlijke gedrag van guppen. Jij onthoud ze dit omdat je ws gene jongen wilt en nu heb je gefrustreerde dieren die hun natuurlijke gedrag niet kunnen vertonen. Rouwtetra's kan je prima met guppen samen hiouden en eten 100% alle jongen op.

5 neon man - klein kleuterklasje. Deze houdt je liever met minimaal 12 dieren en het gelacht is bij jonge dieren nauwelijk te zien?

4 bijtje man - Het geslacht is moeilijk te zien. Daarnaast is het een brakwater dier.

1 Dwergklauwkikker - Dit is een groepsdiertje.

Hoe groot is je bak?

En waarom alleen mannelijke dieren?
 
Waarom vind je waterplanten vervelend? Ja je kan alleen neplanten in je aquarium doen...
Bijtjes zijn trouwens brakwater vissen..beter zorg je voor een aparte brakwater bak. Wel goed laten indraaien.
 
Botia zei:
In Azie worden weinig echte planten verkocht alles is plastic. Of dat mooi is,is een 2e.

Nu je bestand

4 gup man - veel paren is het natuurlijke gedrag van guppen. Jij onthoud ze dit omdat je ws gene jongen wilt en nu heb je gefrustreerde dieren die hun natuurlijke gedrag niet kunnen vertonen. Rouwtetra's kan je prima met guppen samen hiouden en eten 100% alle jongen op.

5 neon man - klein kleuterklasje. Deze houdt je liever met minimaal 12 dieren en het gelacht is bij jonge dieren nauwelijk te zien?

4 bijtje man - Het geslacht is moeilijk te zien. Daarnaast is het een brakwater dier.

1 Dwergklauwkikker - Dit is een groepsdiertje.

Hoe groot is je bak?

En waarom alleen mannelijke dieren?

Volgens mij ergens gelezen dat het 30l was
 
eu ja ik heb een super kleine beginners bakie ik wil geen babys mijn neons gaan naar een 60 liter en daar doe ik er nog 5 bij dan heb ik er 10 en ik ga dan meer kikkertjes kopen dankjullie wel
 
maar mensen ik doe alles voor men bak zonder hulp van men ouders ik ben 12 !
 
Heb jij er ook Bijtjes in?
Mannetjes zijn kleiner dan de vrouwtjes.
En ,ja in licht brakwater.
 
In 30 liter kunnen (haast) geen vissen, en al helemaal niet 4 guppen, 5 neontetras, 4 bijltjes en een dwergklauwkikker. Maak dan een speciaal bakje voor je dwergklauwkikkers of neem een garnalenbak.
 
klaaseke zei:
maar mensen ik doe alles voor men bak zonder hulp van men ouders ik ben 12 !

Je doet ook je best en niemand valt je toch aan. Je krijgt advies zodat je niet alles zelf hoeft uit te vinden.

Je hebt het over een klein beginnersbakje maar zo'n klein bakje is best heel moeilijk.

Voordat je nu kikkers bijkoopt zou ik eerst afwachten wat er allemaal gezegd wordt.
Dan kan je straks dingen in 1x goed doen.

Voor guppen is deze bak te klein, ik denk voor je kikker ook maar dat weet ik niet zeker dat zou je Jones kunnen vragen.
De bijtjes zou kunnen maar die moeten een beetje zout in het water hebben. (nu niet gelijk zout er in gaan gooien want je andere vissen houden daar misschien niet van dus dat moet je eerst uitzoeken)

Misschien de vissen in je 60cm aqua doen als die is ingedraaid en
in deze mooie garnalen houden.
 
Fantoom zei:
In 30 liter kunnen (haast) geen vissen, en al helemaal niet 4 guppen, 5 neontetras, 4 bijltjes en een dwergklauwkikker. Maak dan een speciaal bakje voor je dwergklauwkikkers of neem een garnalenbak.

Wel waar.
Daar kan hij het brak bakje van maken.
Is voor Bijtjes groot genoeg.
 
ja ik stap al over naar de 60 liter
 

Terug
Bovenaan