Kan iemand hier een waarde aan vast hangen?


W

William Boone

Guest
Hallo allen,

Dit gedeelte hoorde bij een aquarium wat ik kort geleden heb aangeschaft, echter gebruik ik het zelf niet omdat ik alles al draaien heb met tijdklokken e.d...


Het werkt op basis van een thermostaat en tijdklok, je kan verwarming/ co2/ filters en verlichting hier allemaal mee regelen...

M.v.g.

William

marktplaats_afbeelding.jpg


marktplaats_afbeelding1.jpg


Mocht iemand weten wat zoiets waard is hoor ik het graag!
 
Welk merk is het?

Normaal ongeveer de helft van de nieuwwaarde, maar...

...dan kan het nog vrij duur zijn, waardoor anderen er misschien alsnog op afhaken.

Als je kan wachten op iemand die het nodig heeft �n het wil betalen, dan lukt de helft van de nieuwprijs mss. wel.

Hou er ook rekening mee dat vergelijkbare toestellen worden aangeboden door zelfbouw hobbyisten die het aanbieden, compleet, voor bedragen rond de 50 a 100 euro.
 
jessicapilon zei:
Zoals zo vaak is het ook maar net wat de gek ervoor wil geven ;).

Dat is zo.

Als je er snel vanaf wil geraken, dan vraag je een lage prijs en dan zijn er meer gekken :)

Maar als je kan wachten op een gek die 'jouw' prijs wil betalen, gewoon doen, die gek is er meestal wel.

Tenzij je zelf zo gek bent om een echt absurde prijs te vragen :)
 
Dank voor de reacties!

De thermostaat is van het merk Dixell, de XT 110c zo uit mijn hoofd. Het computertje waar je alle apparaten mee kan schakelen is van het merk Lamberti, namelijk de Micro 1 plus.

1 van jullie bekend met deze merken?

Ik heb het al op marktplaats staan, op bieden, zal het hier op AF ook aanbieden.

M.v.g.

William
 
LAMBERTI ELEKTRONIK TYP; MICRO 1 PLUS 230/240V ...



allegro.pl � ... � Elektryka i akcesoria � Pozostałe - Vertaal deze pagina
4 okt. 2015 - Licytuj na allegro.pl już od 59,00 zł - LAMBERTI ELEKTRONIK TYP; MICRO 1 PLUS 230/240V (5690977599). Allegro.pl - Radość zakup�w i ...
 
LAMBERTI ELEKTRONIK TYP; MICRO 1 PLUS 230/240V

(5690977599)




Zakończenie: 2015-10-04

Lokalizacja: Żywiec

Kategoria: Pozostałe

Atrybuty:

Stan: Nowy; Uszkodzony: Nie


Cena: 59,00 zł
 

Terug
Bovenaan